Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 3


Fidden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2244

  • Fidden

    2211

  • Dingbats

    2079

  • debatt

    1569

Postat mest i detta ämne

Var du ett kilo mjöl? 😛😎 hahaha, snälla berätta mer.

temat för festen var tre, så vi var tre stycken som var ett kilo mjöl tillsammans. Så vi tog varsitt lakan och klippte hål i det på mitten (du vet som man gjorde när man var liten för att bli ett spöke) och så skrev vi 0,333 kilo mjöl på magen. Jag hade även en keps som jag hade skrivit lesbisk på samt en bok som det stod Marx Das Kapital på! en del bara "eeeh vafan är ni egentligen" medan andra bara "GAFFELTRUCK!" så det var lite skoj 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

temat för festen var tre, så vi var tre stycken som var ett kilo mjöl tillsammans. Så vi tog varsitt lakan och klippte hål i det på mitten (du vet som man gjorde när man var liten för att bli ett spöke) och så skrev vi 0,333 kilo mjöl på magen. Jag hade även en keps som jag hade skrivit lesbisk på samt en bok som det stod Marx Das Kapital på! en del bara "eeeh vafan är ni egentligen" medan andra bara "GAFFELTRUCK!" så det var lite skoj 😄

hahahahahahah, herrejävlar va kul! 😛😎😎

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Är oxå nyfiken. Blev det uppskattat?

Det blev ju lite snudd på internskämt nästan, har man inte sett sketchen så är den ju inte alls kul. Men den är rätt välsedd och -känd på programmet jag går på så ganska många kände till den. Så jag menar man kunde gå i trappan upp till middagssalen och se hur folk kollade lite frågande på en medan andra ropade liksom "DET BÄLLER UR!" eller "GAFFELTRUCK!" eller liknande och då var det verkligen värt det. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...