Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2009 del 3


Fidden

Recommended Posts

Annons
  • Svar 17,7k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2244

  • Fidden

    2211

  • Dingbats

    2079

  • debatt

    1569

Postat mest i detta ämne

Ja det är ju huvudsaken. Har du kommit på nån outfit?

nje, huvudsaken är att ha roligt när man festar. Outfiten blev inte riktigt så spännande som jag hoppats på men jag är rätt nöjd. Jag var ju inte ute i tid direkt så mycket var ju stängt. 😛 Inhandlade en stilig grå hatt med 60-tals stuk 😎 samt en mysig grå ylletröja, tänkte ha snygga grå byxor till det. 🙂 Jimmy hendrix får vänta tills nästa 60-tals fest.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

hey memphis!

Får mig att tänka på nyligen när vi satt och pratade med min moster som har bott i Canada i över tjugo år. Hon pratade om nånting och så helt plötsligt hoppar hon till och säger "hej!" och tittar på mig. Såg ut som hon var schizo eller nåt.

Link to comment
Dela på andra sajter

hey memphis! vart vill du ha praktik då, asso i vilken stad? gör du det gratis? kan du skruva lite? 😄 har ju lite kontakter kors o tvärs. hur länge va det?

Snabb du var på att svara Emu... (inte 🙂 ) Jag tänkte mig praktik på något företag som Graniten du vet, maskinkonstruktionsföretag till förpacknings/emballage-industrin typ. Japp, gratis. Tänkte gärna vara med i ingenjörernas arbete, CAD-konstruktion, hållfastighetsberäkningar osv, om det går, Kan gärna också skruva/montera maskiner, vilket är det jag gjort på de flesta företag jag jobbat på hittills, Graniten, Volvo m.fl, men det är ingenjörsrollen jag vill inrikta mig på. Tänkte mig till till sommaren ungefär dock. Vad tror du?

EDIT. just ja, tänkte mig runt Götet eller Uddevalla.

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...