Jump to content
Annons

SadamJRs bästa tråd


nattvaktaren

Recommended Posts

Annons

Vad är detta? Ska här löpas gatlopp? Det lustigaste i sammanhanget är att

nattvaktaren som verkar vara trött på mina trådar, om jag inte tar alldeles

miste, inte kan låta bli att gå in och uttrycka sina känslor på desamma. Han

har till och med samma favoritalbum som jag, Steely Dans Aja.

Nästan alla de trådar jag lagt upp, varav de flesta handlar om musik, inte teknik

har dragit till sig ett stort intresse. Människor ger och får musiktips och tycks

uppskatta det hela, men så finns det några gnällspikar som bara inte kan låta

bli att påpeka att samma ämne, eller i alla fall något åt det hållet var uppe

för tre år sedan eller något liknande.

Problemet med detta forum är knappast att det skrivs för många inlägg, så

mitt råd till diverse tråkmånsar är; skriv mer och gnäll mindre.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar trådarna där han hoppar på folk med sina härliga personangrepp, för då får man trycka på den där häftiga "! report"-knappen.

Jag har faktiskt aldrig hittat ett enda sånt betr Saddam.

Det finns väl egentligen bara två utmärkande personer på detta Forum vad gäller sådant!

🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har faktiskt aldrig hittat ett enda sånt betr Saddam.

Det finns väl egentligen bara två utmärkande personer på detta Forum vad gäller sådant!

🙂

Jodå, exempelvis har han har kallat joachime för kadaver, ballat ur i jackson-tråden, ihärdigt hävdat att jag blev tappad som liten etc.

Link to comment
Dela på andra sajter

Har fått ta emot mycket gnäll på slutet

Boohooo...

Kanske bör man räkna med lite "gnäll" när man kryssar runt — och särskilt postar "min inne-lista"-trådar — på ett forum med/för musiker (den bitskaste konstrasen av dem alla). Det viktigaste, tror jag, det är att om man påpekas ha postat en redan söndertjatad "topic" så får man överväga att det kanske är så, och ta det för vad det kanske är, inte bara stå på sig och blint tro att man har skapat världens unikaste tråd.

Link to comment
Dela på andra sajter

Så du hoppas att Saddam ska få ta mer skit?

🙂

😲

nä, det var inte det jag menade...

men åhh andra sidan får vi väll alla skit om vi förtjänar det...och ibland inte...

detta kan utveckla sig till en:

1974_eating_popcorn.gif

tråd 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gillar trådarna där han hoppar på folk med sina härliga personangrepp, för då får man trycka på den där häftiga "! report"-knappen.

Finns det en rapportknapp - har missat den - var sitter den?

Låter som den ultimata "mesfixen".

Link to comment
Dela på andra sajter

Finns det en rapportknapp - har missat den - var sitter den?

Låter som den ultimata "mesfixen".

Det är egentligen ingen knapp i betydelsen att du finner den på din väckarklocka eller tangentbordet till datorn, utan ett område nere till vänster under varje skriftligt inlägg i en meddelandetråd.

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Är du säker på att jag är en mes då? jag trodde jag bar hjälm för att jag blev tappad som liten...

Har aldrig skrivit att du blev tappad som liten, det där är något du fått för dig. Dessutom

trodde jag att vi var vänner igen. När det gäller den där mesknappen kan ju inte jag

veta om du har tryckt på den eller inte.

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det sant? Vad är syftet i sådana fall 😉 ? Svaren från debatt är isf lite kryptiska....

kan samtidigt förstå om det skulle råkas vara så att han söker kaaraktärer till sina böcker eller nåt sånt...

( men vad skriver han?)

Generellt: Vad är syftet med att ha flera signaturer? Jag har förstått att debatt är= musik, även om jag inte fanns här då så har jag läst en del trådar...

Jag är bara slejnard och har inte vart nån annan

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...