Jump to content
Annons

SadamJRs bästa tråd


nattvaktaren

Recommended Posts

Jag då, som är någon annan än mig själv.

Strider inte det där lite mot din hittepåideologi — jag menar, du har väl som alla andra exklusiv rätt till din kropp/person, utan att någon "annan" ska utge sig för att vara någon du är eller inte är?

Redigerat av Valle
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Strider inte det där lite mot din hittepåideologi — jag menar, du har väl som alla andra exklusiv rätt till din kropp/person, utan att någon "annan" ska utge sig för att vara någon du är eller inte är?

Jo, men det är FÖRE ruset.

Vad han nu pratar om är UNDER ruset.

😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Är det sant? Vad är syftet i sådana fall 😏 ? Svaren från debatt är isf lite kryptiska....

kan samtidigt förstå om det skulle råkas vara så att han söker kaaraktärer till sina böcker eller nåt sånt...

( men vad skriver han?)

Generellt: Vad är syftet med att ha flera signaturer? Jag har förstått att debatt är= musik, även om jag inte fanns här då så har jag läst en del trådar...

Jag är bara slejnard och har inte vart nån annan

Jag fattar inte det här riktigt, kan man alltså ha två eller flera olika nick?

Det skulle alltså vara så att en/ett nick som skriver glada, muntra trådar och ett (bestämmer

mig för det) annat som skriver klagande gnälliga, och allmännt depressiva inlägg i samma

tråd, istället för att skriva klart det där självmordsbrevet han också håller på med, skulle kunna

vara samma person, bara en ovanligt kluven eller allmännt vriden sådan.

Om man tänker efter skulle faktiskt hela forumet kunna bestå av en enda person som sitter

och debatterar med sig själv.

Link to comment
Dela på andra sajter

hellre en stenhög på tomten än en stenhög tomte.

fast jag är nog inte helt säker, stenhögar är riktigt jobbigt att ha på tomten... Nu har vi iofs bara en gräshög på tomten... och jag vet inte om det egentligen är någon skillnad på om tomten är hög på sten eller gräs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...