Jump to content
Annons

Forumet nere det senaste dygnet


Recommended Posts

På grund av en trasig så kallad switch i serverrummet där Studio forum finns, har sajten inte kunnat nås sedan i går kväll. Jourpersonal har just fått ordning på problemet. Stoppet är mycket beklagligt och vi är verkligen ledsna för det. Dock har det varit utanför vår kontroll.

Jag kommer i början av veckan titta på andra platser att ställa servern på, där åtkomsten blir mer säker.

Mvh,

.björn.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
DieHard (oregistrerad)

Undrade vad som hänt. Att den är nere tillfälligt händer ju ibland och kortare tag. Men ingen fått forumfrossa under tiden, eller? 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Undrade vad som hänt. Att den är nere tillfälligt händer ju ibland och kortare tag. Men ingen fått forumfrossa under tiden, eller? 😊

Det var ju lite oroligt, men sedan kom jag på att det var deklarationsdax, så det var kanske ganska bra att forumet låg nere trots allt... 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Men??? Iponly borde ju ha en av Sveriges bästa nät? Verkar som om det är IDGs Harald F som haft ledigt bara ? Fast jag har saknar forum.studio.se 😊

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja en annan hänger inte så mycket på andra forum så det var tråkigt ett tag.

Det blev en konstig känsla i kroppen när man skulle göra sin web runda efter skolan/sömnen och så kom man inte in 😊!!!!

Började hastigt skaka och gråta.

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, jag blev så nervös att jag har skrivit alldeles för tydligt vad jag tycker om en del saker och ting på grannforumet, jag blir väl portad där. 😊

Får jag inte skriva ner mina dagliga mikrofonfunderingar får jag ont i träbenet och domningar i skrumphjärnan.

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Ja, jag blev så nervös att jag har skrivit alldeles för tydligt vad jag tycker om en del saker och ting på grannforumet, jag blir väl portad där. 😛

Får jag inte skriva ner mina dagliga mikrofonfunderingar får jag ont i träbenet och domningar i skrumphjärnan.

Du menar att du var rädd för att det var lättare att porta hela forumet istället för bara dig? 😑

Redigerat av DieHard
Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Det var ju lite oroligt, men sedan kom jag på att det var deklarationsdax, så det var kanske ganska bra att forumet låg nere trots allt... 😛

Deklarationsdax för Studio då eller? Lite avdragsgillt för varje dygn forumet ligger ned? Ja då blir det inte ofta här inte då. 😑

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...