Jump to content
Annons

Varför flyttas relevanta trådar?


anarkisten1 (oregistrerad)

Recommended Posts

anarkisten1 (oregistrerad)

Drog igång en tråd om det minst sagt dramatiskt ökande medlemsantalet i piratpartiet på senare tid. Detta för att försöka få en uppfattning om hur många här som "signat upp". Den blev flyttad till utanför ämnet, gör inte det igen utan att meddela mig om varför först!

Sker detta igen kan ni lika gärna deleta mig från forumet istället då jag anser att jag är fullt kapabel att klura ut var trådar hör hemma! Jag överlever mycket lätt utan att vara medlem här, det ska stå helt klart!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Drog igång en tråd om det minst sagt dramatiskt ökande medlemsantalet i piratpartiet på senare tid. Detta för att försöka få en uppfattning om hur många här som "signat upp". Den blev flyttad till utanför ämnet, gör inte det igen utan att meddela mig om varför först!

Sker detta igen kan ni lika gärna deleta mig från forumet istället då jag anser att jag är fullt kapabel att klura ut var trådar hör hemma! Jag överlever mycket lätt utan att vara medlem här, det ska stå helt klart!

Om tråden flyttats så har det förmodligen en anledning.

Berätta gärna också hur det ska gå till för moderator om de ALLTID ska fråga innan de får "rätta till".

Känns som att du överreagerar lite, att din tråd flyttats betyder inte att inlägget är borta.

Link to comment
Dela på andra sajter

En tråd om det ökande antalet medlemmar i PP ... om det inte är så tangerar det off-topic på ett musikforum. Men det är väl en gråzon - nu var det inte jag som flyttade tråden men jag förstår mycket väl hur han tänkt. Det är inte heller, som jag ser det, något som du behöver känna dig personligt förolämpad av. Har själv råkat ut för det där många gånger - so what lixom? 🙂 Och nej, vi frågar inte innan vi flyttar. Det är ju inte så att vi sitter o jobbar heltid med det här... 🙂

Redigerat av Hellpig
Link to comment
Dela på andra sajter

Drog igång en tråd om det minst sagt dramatiskt ökande medlemsantalet i piratpartiet...

Kikar på tråden och ser mest en politisk undersökning - och politik torde väl vara utanför ämnet, iaf ställt i förhållande till ljud- och musikteknik?

Det är inte så att det ökade medlemsantalet har något att göra med inspelningsutrustning, musikaffärer, ljudtekniker, tidningen etc. Visst kan jag förstå en koppling mellan musikintresse och musik på TPB, men jag förstår samtidigt moderatorerna. 🙂

Det känns som att du tycker att "Utanför ämnet" är för oseriösa trådar. Att en diskussion flyttas till 'Utanför ämnet' betyder inte att diskussionen är ointressant. Tvärtom, det kan diskuteras många intressanta saker där. Det är ju bara så att det finns ingen forumkategori som heter Internet, Politik eller Piratkopiering.

Link to comment
Dela på andra sajter

Den här tråden borde väl också ligga under Off Topic, ev. under Om Siten. Den har ju knappast något att göra med musik/studio rent allmänt. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Att en diskussion flyttas till 'Utanför ämnet' betyder inte att diskussionen är ointressant. Tvärtom, det kan diskuteras många intressanta saker där.

det som är lite synd bara är att trådjäveln blir osynlig på startsidan när den hamnar där

vilket iofs är lika bra till övervägande del i den avdelningen - tycker man skulle rensa där istället bland alla nonsens trådar som startats

papperskorgen direkt

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...