Jump to content
Annons

Vill be om ursäkt


Analogfreak (oregistrerad)

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)

Jag vill bara krama om er alla från "Radera inlägg-tråden" för jag vill inte nån ska känna sig kränkt.

De medlemmar jag i första hand tänker på är:

Anarkisten1

Joachime

DieHard

Opus99

Hellpig

Laxlaxlax

Soundborn

Vallhagen

Tophe

Valle

Claes

Wonderboy

Demonproducenten

Pär Ekberg

lavrell

Guitar Nilsson

Ni med fet stil känner jag mest skuld mot och ber om ursäkt till alla inblandade.

Kram på er alla! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Jag vill bara krama om er alla från "Radera inlägg-tråden" för jag vill inte nån ska känna sig kränkt.

De medlemmar jag i första hand tänker på är:

Anarkisten1

Joachime

DieHard

Opus99

Hellpig

Laxlaxlax

Soundborn

Vallhagen

Tophe

Valle

Claes

Wonderboy

Demonproducenten

Pär Ekberg

lavrell

Guitar Nilsson

Ni med fet stil känner jag mest skuld mot och ber om ursäkt till alla inblandade.

Kram på er alla! :rolleyes:

Det var strongt gjort! Allt är förlåtet! Jag har skrivit sånt jag ångrar med, ber även jag om nåd och ursäkt. Nu kör vi vidare i denna intressanta värld.

Link to comment
Dela på andra sajter

Öjöj.

Jag är väl lite söndagsblödig, men jag fick faktískt en liten klump i min hals när jag läste denna tråd och inser att världens bästa forum är STUDIO FORUM!!

Puss på er och glad söndag!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Åh aRocker, kan du inte starta en ny tråd om dina synpunkter och låt denna segla vidare i love & forgiveness?

Ja, låt denna tråd verka som en cyberial manifestering av den vackra, oskuldsfulla och starka kärlek som kan råda mellan män, pojkar och gubbar på Studio Forum! Detta är stort! Detta är vackert! All You Need Is Love!

Link to comment
Dela på andra sajter

Ursäkta!

Kände faktiskt så när jag var och grävde i detta!

Sorry!

Puss på er alla sockerstrutar och jobba hårt så Valle får in sina blöta countrylicks! 😛😄😆☺️

Rock on!

/aROCKER

Link to comment
Dela på andra sajter

Ja, låt denna tråd verka som en cyberial manifestering av den vackra, oskuldsfulla och starka kärlek som kan råda mellan män, pojkar och gubbar på Studio Forum! Detta är stort! Detta är vackert! All You Need Is Love!

Yes, love is all you need! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill bara krama om er alla från "Radera inlägg-tråden" för jag vill inte nån ska känna sig kränkt.

De medlemmar jag i första hand tänker på är:

Anarkisten1

Joachime

DieHard

Opus99

Hellpig

Laxlaxlax

Soundborn

Vallhagen

Tophe

Valle

Claes

Wonderboy

Demonproducenten

Pär Ekberg

lavrell

Guitar Nilsson

Ni med fet stil känner jag mest skuld mot och ber om ursäkt till alla inblandade.

Kram på er alla! :rolleyes:

Hejsan!

Jag vet ju inte vad det här handlar om men........du har iallafall ett gott hjärta och en bra egenskap i att ångra nått som du kanske gjort.

Kom igen med lite nya låtar nu......ler.

Bra gjort.

Mvh Stickane

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...