Jump to content
Annons

Tjenare !


Recommended Posts

tja!

Christian heter jag , producerar musik med fl studio.

Kan spela lite keyboard så jag kommer på låtar där oxå tsm med en kompis.

😆

Min stil e typ äh jag vetr inte pop ? kanske 😎

Men jag har oxå gjort nåra bra låtar som man kan rappa till så om det e nån spom är intresserad av att kma på text till dem så skulle det vara jättebra 😉

Aja , om ni vill veta något annat ere bara fråga. 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
aha okej...?det var ju en..konstig fråga.. och varför vill du veta det? "djstyler" 😄

Jag tror han menar att du formulerar dig otydligt, "tsm", "e nån spom är intresserad av att kma " typ 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag har EN fråga... va heter din svenska lärare? :rolleyes:

det heter svensklärare!

eller undrar du vad hans enda svenska lärare heter typ om han bor i rosengård?

Redigerat av spass
Link to comment
Dela på andra sajter

Välkommen hit förresten Chriistiiaan!

Liten parantes: Hängde rätt mycket på rosengård för många år sen då min mormor bodde där.. Jag och min lillasyster satt en vecka och räknade folk vi tyckte såg typiskt svenska ut, vi såg tre.. fast de kunde lika gärna vara på besök. Hehe... :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok, visst det låter bra. Fl har jag med lekt med och gjort lite låtar, orkar ni kan ni titta upp "Dicennian" på myspace. Hur som helst, välkommen till forumet! Detta är mitt egna första inlägg och ja... undra med vad du har för svenska lärare :S

Link to comment
Dela på andra sajter

För övrigt vore de kul om du gav oss din myspace eller något så vi kan lyssna lite! 🙂

har inte myspece tyvärr och jag har precis börjat med det här 🙂 så jag har inte så många låtar som är färdiga och de som är färiga har jag inte spelatin än(hade tänkt attköpa m-audio först) men jag har en skiss som är på "låtar och filer" på hip-hop/rnb/soul så det e bara gå in där och ladda ned , skissen heter "wich direction" men det e bara en skiss som sagt och det e inte nån av mina bästa låtar 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...