Jump to content
Annons

Chris Snyder - producent ifrån Standstraight


ChrisSnyder

Recommended Posts

Annons
  • Svar 74
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

😛

Men alltså, görs det fortfarande sånadärade galna samarbeten här på forumet? Om inte, varför inte? Om inte, ska vi?

Hehe, jo samarbetas görs det, men fånerierna lyser väl lite med sin frånvaro(?) Sist jag gjorde nåt larvigt gjorde jag det alldeles själv. Länge sen tangon och ... Vyssan lull 🙂

Så visst, klart vi ska 🙂 . Dra igång ett initiativ vetja!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hehe, jo samarbetas görs det, men fånerierna lyser väl lite med sin frånvaro(?) Sist jag gjorde nåt larvigt gjorde jag det alldeles själv. Länge sen tangon och ... Vyssan lull 🙂

Hahaha!! Gjorde du det där för att komma ihåg vad du skulle handla och inte hade papper o penna? 😄

Så visst, klart vi ska 🙂 . Dra igång ett initiativ vetja!

Och sluta spamma ChrisSnyders tråd menar du? 😛

Sorry Chris, du kittlade väl bara på rätt tentakler. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Okej. Jag utlyser nytt forumsammarbete.

Ingen anmälan, inget tema, ingen låtstruktur. Bara lekglädje. Alla välkomna. Jag spelar strax in första biten. Därefter får någon annan ta vid.

Låten heter grundbulten efter det första jag såg i min bokhylla när jag vände på blicken.

Här är tråden:

GRUNDBULTEN - ett forumsamarbete

Så, stick dit istället. 😛

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 månad senare...
Senaste grejen jag gjort är att prodda H.E.A.T.'s bidrag till melodifestivalen som heter 1000 Miles...

verkligen? gjorde du den tillsammans med david stemark då, martins brorsa? min familj känner martin och david så jag kanske skulle få åka och hälsa på i davids studio nån gång under sommaren. skulle va jävligt coolt att få göra det som en liten amatör på 15 bast 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 5 månader senare...
anarkisten1 (oregistrerad)

Tjena you´re welcome back det minsta vi kan göra.

Kollar just på Sub Pop och Iron and Wines Boy with a Coin på Plex bra låt. Kan vi få en sån station i Sverige oxå vore det helt underbart.

Link to comment
Dela på andra sajter

Analogfreak (oregistrerad)
Välkommen tillbaks!

HEAT:s bidrag har varit den enda behållningen hittills i deltävlingarna, så där får man gratulera! 😆

Ja det är nog det bästa som nånsin producerats i modern tid... ☺️

Redigerat av Analogfreak
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...