Jump to content
Annons

Chris Snyder - producent ifrån Standstraight


ChrisSnyder

Recommended Posts

Annons
  • Svar 74
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Kommer du ihåg när..

.. Hackeman blev hotad med basebollträ i tråden om fitt-gunilla ,

Ha. Var tvungen att leta upp tråden och fastnade en stund... om nån mer vill fastna:

Fittan sticker fram (IDOL2004) - tråden med min parodi-låt som startade det hela

Om juridik och låten "Fittan sticker fram" - den delade tråden från Sekas medlemspresentation som totalt flippade ut

Sistnämnda måste vara bästa trådtiteln någonsin på det här forumet. ☺️

Sorry om lite offtopic. Välkommen tillbaka Chris! 🙂 (tror jag drog före dig dock)

Förresten, jag är oxå tillbaka. Välkommen tillbaka jag med! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Ha. Var tvungen att leta upp tråden och fastnade en stund... om nån mer vill fastna:

Fittan sticker fram (IDOL2004) - tråden med min parodi-låt som startade det hela

Om juridik och låten "Fittan sticker fram" - den delade tråden från Sekas medlemspresentation som totalt flippade ut

Sistnämnda måste vara bästa trådtiteln någonsin på det här forumet. 🙂

Sorry om lite offtopic. Välkommen tillbaka Chris! 🙂 (tror jag drog före dig dock)

Förresten, jag är oxå tillbaka. Välkommen tillbaka jag med! ☺️

Åh nostalgi 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

DieHard (oregistrerad)
Ha. Var tvungen att leta upp tråden och fastnade en stund... om nån mer vill fastna:

Fittan sticker fram (IDOL2004) - tråden med min parodi-låt som startade det hela

Om juridik och låten "Fittan sticker fram" - den delade tråden från Sekas medlemspresentation som totalt flippade ut

Sistnämnda måste vara bästa trådtiteln någonsin på det här forumet. ☺️

Sorry om lite offtopic. Välkommen tillbaka Chris! 🙂 (tror jag drog före dig dock)

Förresten, jag är oxå tillbaka. Välkommen tillbaka jag med! 😑

😛☺️🙂 Det här var så lågt att du är superkul. 🙂 Bästa Idolsången någonsin.

Link to comment
Dela på andra sajter

anarkisten1 (oregistrerad)

NÄÄÄÄÄÄÄÄ inte igen 😛 men hiiit va bäst sist men det var junte ditt fel för dom lirade ju själva får man hoppas i alla fall eller var det mimning till bakgrund, kanske din?

Link to comment
Dela på andra sajter

Hackeman! Du är inte fullvärdigt här igen förrns du fixat klart den här: forumet blir varu görde till

Nähädu. Den där surdegen ligger på ViktorDenStores bord. 😮

Fast han finns kanske inte kvar längre? Jag har ingen aning vilka som finns kvar, vilka som fallit bort... 😉

Kanske "10 små studiopojkar" är nytt låttema?

Link to comment
Dela på andra sajter

Låten: Forumet det blir vad man gör det till

Alltså refrängen 🙂 Vad hände? Det där får ni fixa. Det är ju nån som sabbar!

EDIT: Blir kär i demoniqus när han sjunger andra versen sådär styltigt men det hörs att han verkligen anstränger sig 😆

EDIT2: Om det kommer nån och flejmar den här tråden så kommer forumets discobrandkår med saxofonen i högsta hugg!: https://www.studio.se/index.php?showtopic...amp;hl=flamewar

Redigerat av laxlaxlax
Link to comment
Dela på andra sajter

Nähädu. Den där surdegen ligger på ViktorDenStores bord. 😄

Fast han finns kanske inte kvar längre? Jag har ingen aning vilka som finns kvar, vilka som fallit bort... 😆

Kanske "10 små studiopojkar" är nytt låttema?

Han kommer ibland och droppar en line eller något.

Annars har jag både dig å honom på msn.. Kan hooka upp er med varandra 🙂

iaf

VÄlkommen tebaks båda! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer du ihåg när..

.. Hackeman blev hotad med basebollträ i tråden om fitt-gunilla , dbd drog skämt utan finess i tråden om tsunamivågens offer, nattvaktaren spårade ut i tråden om kristendom, Danny cort raljerade om sin guldskiva ( 😆 ), MÄSTAREN, hans_a, peder, florian de sage med åsikter om absorbenter, bråk om längsta tråden och Grahn som fick nog och drog, alla snubbar som bara tål hi-end-pro-gear och dissar småpulare, rejvare som inte knarkar som dissar rejvare som knarkar och rejvare som knarkar som dissar rejvare som inte knarkar,

Och mycket mer jag inte minns.

JA FYFAAAN! De var goda tider! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Jodå!

Men de 3 du gissade på via PM är fel 🙁

/Kruger Pedersen

Hihi! Tyvärr har jag inga gissningar kvar på lager. Har haft turen att peka ut A*, Peder och Hans som samma person. Innerst inne vill jag inte att någon annan hinner före att peka ut densamme. För jag känner på mig att det bara är en tidsfråga innan hon/han kommer tillbaka. 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Hihi! Tyvärr har jag inga gissningar kvar på lager. Har haft turen att peka ut A*, Peder och Hans som samma person. Innerst inne vill jag inte att någon annan hinner före att peka ut densamme. För jag känner på mig att det bara är en tidsfråga innan hon/han kommer tillbaka. 😛

Kan inte moderatorerna fortfarande se vilka konton som delar IPnummer?

eller justfan du är ju vanlig dödlig medlem precis som jag.

Link to comment
Dela på andra sajter

Alltså refrängen 🙂 Vad hände? Det där får ni fixa. Det är ju nån som sabbar!

Har för mig den galande galningen är Vallhagen. 😏 Jag har råmaterialet i Cubase om du vill fixa själv.

EDIT: Blir kär i demoniqus när han sjunger andra versen sådär styltigt men det hörs att han verkligen anstränger sig 🙂

Din kärlek är missriktad. Det är wonderboy som sjunger andra versen. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Har för mig den galande galningen är Vallhagen. 😆 Jag har råmaterialet i Cubase om du vill fixa själv.

Din kärlek är missriktad. Det är wonderboy som sjunger andra versen. 😄

Ja, det är jag! Dels "sjunger" jag styltigt i andra versen och lägger de sexiga körerna! Dock har det hänt något konstigt som Viktor skulle ordna. Alla mina filer ligger osynkade på något sätt, som att de hamnat för tidigt/ sent vill jag minnas. Och Ja, den galande galningen är Vulkhulken. Jag har för mig att han galde genom ett par hörlurar el liknande.

Link to comment
Dela på andra sajter

Och Ja, den galande galningen är Vulkhulken. Jag har för mig att han galde genom ett par hörlurar el liknande.

och jag kommer ihåg att det inte var hörlurar... däremot en hörsnäcka som jag tjyvkopplade till micingången. Själva hörsnäckan la jag sen i en plastpåse som jag stoppade under tungan, sen var det bara att sjunga.

Jag minns oxå att jag i provokativt syfte försökte köra eländet genom melodyne, men programmet hittade inte en ton (sant!) 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

och jag kommer ihåg att det inte var hörlurar... däremot en hörsnäcka som jag tjyvkopplade till micingången. Själva hörsnäckan la jag sen i en plastpåse som jag stoppade under tungan, sen var det bara att sjunga.

Jag minns oxå att jag i provokativt syfte försökte köra eländet genom melodyne, men programmet hittade inte en ton (sant!) 😮

😆

Men alltså, görs det fortfarande sånadärade galna samarbeten här på forumet? Om inte, varför inte? Om inte, ska vi?

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...