Jump to content
Annons

Mina trådar slås samman eller flyttas


Analogfreak (oregistrerad)

Recommended Posts

Analogfreak (oregistrerad)

Hade jag startat en Gott-Nytt-År-tråd så här så hade den omedelbart hamnat i offtopic. Moderatorerna driver modern diktatur. hahahaha era jävlar... 😛

Redigerat av Olsberg
Tråden delad från tråden Gott nytt år!
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Analogfreak (oregistrerad)

Min god jul tråd slogs ihop med andra trådar och hamnade i offtopic. Är det bara för att Gizmozis är en sån där moderatjävel som den ligger orörd här? Det sticker i ögonen hur fan ni beter er!!!! 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Delade tråden Gott nytt år! och la några inlägg här.

AF: Moderatorer och jag själv slår ofta samman trådar som behandlar samma ämnen. På samma sätt så delar moderatorer och jag själv trådar som behandlar flera ämnen, där flera trådar är bättre för att avhandla dessa ämnen.

Har din tråd flyttats till avdelningen Utanför ämnet, så har den inte med musikskapande (eller forumet och dess medlemmar) att göra. Har tråden slagits samman med andra så beror det på att andra redan har postat liknande trådar. Är du först med att posta en gott nytt år-tråd i rätt forum och med rätt tajming så har jag svårt att se att din tråd skulle flyttas.

Har du synpunkter på hur någon moderator agerar, klaga inte genom att hänga ut den personen offentligt, utan vänd dig till mig med konkret exempel och motivering.

Vidare uthängningar och uttryck som "moderatjävel" kommer inte tolereras.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej där! Gott nytt år och så.. Men jag tror snarare tvärt om mot vad du tror.. Tror att våra moderatorer är utsedda att vara moderatorer av ett antal andra skäl..

1. Dom tål mer kritik än t.ex vad en vanlig medlem som du tål 😉

2. Dom har varit med ett bra tag (längre än du) och vet vad detta forum handlar om 😛

3. Dom har ett bra fungerande sunt förnuft. 😛

Jag gillar vad våra moderatorer gör, dessutom helt ideellt.

Så sluta bråka om deras viktiga syssla.. Och ha ett gott nytt år nu!

Det är kanske extra känsligt när en moderator kritiseras så att alla ser moderatens dumhet....
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...