Jump to content
Annons

Recommended Posts

Postat

...dÄ jag redan fÄtt min första julklapp igÄr! Min vÀn Moa kom hem frÄn Usa och vi gav varandra varsin klapp. Av mig fick hon nÄgra nyskrivna lÄtar pÄ en skiva eftersom hon gillar min musik och av henne fick jag den hÀr superfina mössan som hon stickat Ät mig!

m_ssa738.jpg

Fyller vÀl pÄ nÀr det finns mer att visa!

NĂ„ vad har ni fĂ„tt för klappar av era nĂ€ra och kĂ€ra? Hoppas det blir mĂ„nga hĂ„rda paket! 🙂

Annons
  • Svar 91
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta Àmne

Postat mest i detta Àmne

Postat
...dÄ jag redan fÄtt min första julklapp igÄr! Min vÀn Moa kom hem frÄn Usa och vi gav varandra varsin klapp. Av mig fick hon nÄgra nyskrivna lÄtar pÄ en skiva eftersom hon gillar min musik och av henne fick jag den hÀr superfina mössan som hon stickat Ät mig!

m_ssa738.jpg

Fyller vÀl pÄ nÀr det finns mer att visa!

NĂ„ vad har ni fĂ„tt för klappar av era nĂ€ra och kĂ€ra? Hoppas det blir mĂ„nga hĂ„rda paket! 🙂

Jag vill inte ha nĂ„gra julklappar, Ă€r emot allt vad köphets heter. Dock kommer jag sĂ€kert fĂ„ Ă€ndĂ„, hoppas det blir nĂ„got fint 🙂

Postat

Jag köpte en falska whiskey 10 carlsberg och en flaska vitt vin till mig sjÀlv i festivus-present..

jag firar inte med familj, utan i goda vÀnners lag sÄ kanske ett samtal frÄn mina förÀldrar/slÀkt dÀr de önskar en god hjul

DieHard (oregistrerad)
Postat
Jag köpte en falska whiskey

Falsk whiskey? En flaska Marinella eller? 🙂

Postat
Jag köpte en falska whiskey

Falsk whiskey? En flaska Marinella eller? 🙂

🙂

eller Ă€nnu bĂ€ttre som jag gjorde nĂ€r jag var yngre.. en flaska hemkört och en whiskey-essens frĂ„n Partaj för en tjuga.. 😄

Postat

iPod 80gb

Call of duty 5

World of Warcraft Gamecard

NÄgra klÀder

NÄtt som fortfarande Àr hemlig

SÀkert nÄgon parfym

NÄgon fÄnig sak som man sÀtter i USB porten skulle jag tro

Förmodligen inget som har med musik att göra 🙂 Men jag kan ju spela WoW tills april 🙂

Postat
iPod 80gb

Call of duty 5

NÄgra klÀder

SÀkert nÄgon parfym

Förmodligen inget som har med musik att göra 🙂 Men jag kan ju spela WoW tills april 🙂

Va! Det Àr ju inte ens julafton Àn!!

Postat

Event monitorer. APS6 eller vad fan de nu heter. Var förstÄs tomte sjÀlv. Jag fick Àven ekolod, kastblock, bottenfÀrg, trearmad sÀkerhetslina.

Det jag önskar mig att fÄ mest i morrn Àr en ny hÄrdisk, eller det kanske kallas hjÀrna, sÄ jag kan börja anvÀnda min nu kompletta och portabla studio.

Postat

TvĂ„ flaskor hostmedicin - en slemlösande för dagtid och en hostdĂ€mpande för natten. Den senare med morfin i! 😉

Och sĂ„ fick jag en kram av barnbarnet. Det var nog bĂ€st! 😉

Postat
iPod 80gb

Call of duty 5

NÄgra klÀder

SÀkert nÄgon parfym

Förmodligen inget som har med musik att göra 🙁 Men jag kan ju spela WoW tills april 😉

Va! Det Àr ju inte ens julafton Àn!!

NĂ€ men varför vĂ€nta? 😉

DieHard (oregistrerad)
Postat
en massa neontetror

LĂ€ste "neontrosor"

😉 Jaha du! Din snuskiga fantasi skenar ivĂ€g likt Analogfreaks`s.

Postat

Min egna julklapp blir en ny iMac 24" 3.06ghz. 😉.....Yews

///

Postat

Öööh, skulle fĂ„ nĂ„tt för 50 spĂ€nn imorgon... ^^

men har gett mig sjÀlv en tidig julklapp!

vart handlande pÄ musikbörsen för runt 15 000,

inkluderat, en budget ibanez för 3300, en Bugera 333xl och en Bugera 4x12a till.

En SM 57 och en massa tillbehör =)

*nöjd*

DieHard (oregistrerad)
Postat
Jag gav mig sjĂ€lv Flux Springpack i ljudklapp. đŸ„°

Ser bra ut, men hur lÄter som?

Inte testat eftersom de krĂ€ver ilok 😏 Men de ska vara i samma division som Waves, UAD etc.

Postat

Gav mig sjÀlv en Lacie Silverscreen 'mediaspelare' med 500 Gb lagringsutrymme. Lite pengar & choklad & lotter av min moder. En del kvar frÄn andra slÀktingar men dÀr Àr det nog mest tanken som kommer att rÀknas...

Postat

Vet inte vad nÀra och kÀra kommer erbjuda i morgon, men jag köpte en Roland Fantom G8 Ät mig sjÀlv i julklapp eftersom klaviaturen blÄste rent all konkurrens.

DjÀvla perkele att Pianoljuden inte riktigt var sÄ bra utan att rattas om i evigheter, menmen... ett ARX-Pianokort dyker nog upp till NAMM

Postat

Inte testat eftersom de krĂ€ver ilok 😄 Men de ska vara i samma division som Waves, UAD etc.

Flux-pluggarna Ă€r mycket bra. Jag har nĂ€stan alla Sonalksis' pluggar sedan tidigare (jodĂ„ - Ă€rliga kopior... 😉 ) - och Flux Ă€r fullt jĂ€mförbara och ibland t o m bĂ€ttre Ă€n dem. Springpack ligger pĂ„ ca 1000 EUR, men det Ă€r smĂ€llar man fĂ„r ta... 😄

Quarryman (oregistrerad)
Postat

Är tĂ€mligen sĂ€ker pĂ„ attt fĂ„ Stylus RMX expanded i julklapp! 😄

DieHard (oregistrerad)
Postat

Inte testat eftersom de krĂ€ver ilok 😄 Men de ska vara i samma division som Waves, UAD etc.

Flux-pluggarna Ă€r mycket bra. Jag har nĂ€stan alla Sonalksis' pluggar sedan tidigare (jodĂ„ - Ă€rliga kopior... 😉 ) - och Flux Ă€r fullt jĂ€mförbara och ibland t o m bĂ€ttre Ă€n dem. Springpack ligger pĂ„ ca 1000 EUR, men det Ă€r smĂ€llar man fĂ„r ta... 😄

Vill man verkligen ha nĂ„got sĂ„ fĂ„r det kosta vad det kostar. 😉

Postat (redigerat)
Verkar som om alla hÀr mÄste köpa sina egna julklappar.

Undrar varför.

😄

Som ni sĂ€kert redan vet sĂ„ har jag till mig sjĂ€lv köpt Pro Tools HD2 med Massive Pack pro, samt en nord stage ex76. Av min kĂ€ra flickvĂ€n fick jag ikĂ€ll xbox-spel, DT:s nya platta och simpsons strumpor. Är riktigt sugen pĂ„ att komma hem nu och spela lite xbox och lyssna pĂ„ nya plattan. Va ett tag sedan jag lyssnade pĂ„ DT sĂ„ det ska bli riktigt spĂ€nnande att höra hur de lĂ„ter idag. Kanske tar hem mitt xbox till mina pĂ€ron sĂ„ jag kan spela lite 😄

Sedan fÄr vi se vad man fÄr i morgon av tomten.

MVH

Anders

Redigerat av Gizmozis
Postat
Verkar som om alla hÀr mÄste köpa sina egna julklappar.

Undrar varför.

😄

Som ni sĂ€kert redan vet sĂ„ har jag till mig sjĂ€lv köpt Pro Tools HD2 med Massive Pack pro, samt en nord stage ex76. Av min kĂ€ra flickvĂ€n fick jag ikĂ€ll xbox-spel, DT:s nya platta och simpsons strumpor. Är riktigt sugen pĂ„ att komma hem nu och spela lite xbox och lyssna pĂ„ nya plattan. Va ett tag sedan jag lyssnade pĂ„ DT sĂ„ det ska bli riktigt spĂ€nnande att höra hur de lĂ„ter idag. Kanske tar hem mitt xbox till mina pĂ€ron sĂ„ jag kan spela lite đŸ„°

Sedan fÄr vi se vad man fÄr i morgon av tomten.

MVH

Anders

Du lĂ€r ju lĂ€gga av med inspelningarna helt nu med tanke pĂ„ x-boxet! 😄 Sonen har ett nintendo wii o det Ă€r ganska kul.

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vÄr community genom att registrera dig. Det Àr enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in hÀr.

Logga in nu

• Senaste foruminlĂ€ggen

• Annons
  • Annons
  • Sorry, this is not supposed to be used in the sidebar. Please move to the block somewhere else.
  • Just nu inloggade (Visa hela listan)

• Skapa ny...

Viktig information om kakor (cookies)

Vi har placerat nÄgra kakor pÄ din enhet för att du bÀttre ska kunna anvÀnda den hÀr sajten. LÀs vÄr kakpolicy och om hur du kan Àndra instÀllningar. Annars utgÄr vi frÄn att du Àr bekvÀm med att fortsÀtta.