Åke Björnstad Postat 25 december 2008 Dela Postat 25 december 2008 Kul tråd. Hoppas att det inte är någon tävling Då hade jag nog inte lagt ut mina länkar och vi hade kanske missat näsflöjten (den är skit-kul) Annars tycker jag Umemagnus är grymt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 25 december 2008 Trådstartare Dela Postat 25 december 2008 Nä det är ingen tävling eller prestige. Isåfall skulle jag inte lagt upp mitt bidrag. 😎 Det är kul att se vilken härlig talang det finns bland er allihopa! It rocks! and good fourtsattning! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Mojje Cruncher Andersson Postat 25 december 2008 Dela Postat 25 december 2008 Tar mig en löptur i Belgien, från i somras. En av de häftigaste eftermiddagarna i mitt liv Har ju oenekligen gått bra för er! Grattis! (Kommer ihåg när du skrev att ni skulle ut på turné för nåt år sen). Tack och bock! 😎 Jo, vi har haft turen på vår sida och inte gjort särskilt mycket annat än att turnéra sedan det där inlägget för något år sedan. Vilket förklarar min otroligt dåliga forumnärvaro de senaste 18-24 månaderna. Ni gjorde förövrigt en fantastiskt bra spelning i Uddevalla! Kul med alla gags och att ni levererade så mycket till publiken. Keep up the good work! ...den andre ljudteknikern!! /Cruncharn' Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
dysfunctional Postat 25 december 2008 Dela Postat 25 december 2008 (redigerat) - Jag och Thore Skogman. 😄 Redigerat 25 december 2008 av dysfunctional Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
base10 Postat 25 december 2008 Dela Postat 25 december 2008 Några spontana killar som hoppade upp på scen där allas favoritband spelade (kolla så kan ni inte göra mer än att hålla med). Jag blev nerslängd sist 😄 http://se.youtube.com/watch?v=yxnWl63Avo4 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
pompe Postat 25 december 2008 Dela Postat 25 december 2008 Några spontana killar som hoppade upp på scen där allas favoritband spelade (kolla så kan ni inte göra mer än att hålla med). Jag blev nerslängd sist 🙂http://se.youtube.com/watch?v=yxnWl63Avo4 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
base10 Postat 25 december 2008 Dela Postat 25 december 2008 Några spontana killar som hoppade upp på scen där allas favoritband spelade (kolla så kan ni inte göra mer än att hålla med). Jag blev nerslängd sist 😉http://se.youtube.com/watch?v=yxnWl63Avo4 😛 😛 Haha! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
kvd669o Postat 26 december 2008 Dela Postat 26 december 2008 - Jag och Thore Skogman. 🙂 Jag säger bara RESPEKT till både dig och till thore och detta visar ju att musik liksom kärlek inte har nån ålder 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanCarlsson Postat 27 december 2008 Dela Postat 27 december 2008 Me, myself and I... 😉 YouTube - One Man Band Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 27 december 2008 Dela Postat 27 december 2008 Me, myself and I... 😎 YouTube - One Man Band Bra musik.. väldigt bra tycker jag... 😏 .. Men soundet var inte det roligaste.. Det påminner lite om Guthrie Govans musik.. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
abod Postat 27 december 2008 Dela Postat 27 december 2008 Jag har gjort en liten video till låten "Father to son", med mitt studio projekt A Blue Ocean Dream. http://www.youtube.com/watch?v=EI6mHdAK7j0 Mvh:Owe Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
perchi Postat 27 december 2008 Dela Postat 27 december 2008 http://se.youtube.com/watch?v=sTFe7vR7lak haha, jag och mina polare kör spice girls wannabe, vi tänkte att vi var tvungna att köra nåt så! hope you like it. (jag på ibanezen, silverklänning) Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
StefanCarlsson Postat 27 december 2008 Dela Postat 27 december 2008 Me, myself and I... 😎 YouTube - One Man Band Bra musik.. väldigt bra tycker jag... 😕 .. Men soundet var inte det roligaste.. Det påminner lite om Guthrie Govans musik.. 🙂 Hehe, näe en improviserad idé med en digitalkamera som råkade ligga i lokalen. På med röda knappen på datorn och försöka komma ihåg hur många rundor i huvudet, så här i efterhand borde jag nog hittat på en låt innan. Förstatagningar dock på alla instrumenten 😛 Mixning är överskattat 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnie Postat 27 december 2008 Dela Postat 27 december 2008 FÖR FET FÖR ETT FUCK + lite improvisation, från en 40års fest http://se.youtube.com/watch?v=ykwVDl6d-jY Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Askmeanything Postat 27 december 2008 Dela Postat 27 december 2008 (redigerat) jag och ett av mina gamla band på en skolgrej vi hade, ta det gärna med en nypa salt då det inte är särskildt bra 😎 det är f.ö. jag som sjunger och spelar gitarr Redigerat 28 december 2008 av Askmeanything Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
EkL Postat 29 december 2008 Dela Postat 29 december 2008 (redigerat) Här är ett klipp från när mitt punkband spelar på Brandgaraget i Hudiksvall. http://www.youtube.com/watch?v=XMGSewKGL34 Det var verkligen en fest! edit: Jag spelar trummor Redigerat 29 december 2008 av EkL Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Burnie Postat 29 december 2008 Dela Postat 29 december 2008 Här är mitt mest "populära" klipp.. ca 8100 (and counting) träffar... En liten Resten av klippen där jag är med, finns HÄR Mycket mycket imponerande Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
VacUm Postat 31 december 2008 Dela Postat 31 december 2008 Mitt band Salzburg, sista-låten-på-plattan-låt... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Åke Björnstad Postat 31 december 2008 Dela Postat 31 december 2008 Nä det är ingen tävling eller prestige. Isåfall skulle jag inte lagt upp mitt bidrag. 😮 Det är kul att se vilken härlig talang det finns bland er allihopa! It rocks! 🙂 and good fourtsattning! Detta behöver ni definitivt inte skämmas för. Perfekt musik ihop med en öl, jordnötter och några trevliga vänner. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
sailcat Postat 7 januari 2009 Dela Postat 7 januari 2009 (redigerat) Vet inte vilken kvalle vi håller mot övrigt postade länkar, ska börja lyssna igenom nu. postar ändå vår improviserade version av hey joe vi genomförde för någon månad sedan. håll till godo: edit: Ja efter lyssning så håller ni väldigt hög kvalitet. jaja en liten live-cover bör ju inte skada er. Redigerat 7 januari 2009 av sailcat Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
jeanette Postat 7 januari 2009 Dela Postat 7 januari 2009 Allting är gjort själv. Alltså allvarligt,,, har suttit som frusen vid dina inlägg på tuben nu en lång stund,, Kan nästan inte fatta hur man kan va så otroligt tonsäker å grymt duktig,,,,, Jag hoppas verkligen att du inte gör något annat i ditt liv än spelar ,,,,,för de känns ju som slöseri,,,, =) , å nej!, jag fjäskar inte,,, Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Umemagnus Postat 7 januari 2009 Dela Postat 7 januari 2009 Här är mitt mest "populära" klipp.. ca 8100 (and counting) träffar... En liten Resten av klippen där jag är med, finns HÄR Mycket mycket imponerande Tackar 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bdatony Postat 8 januari 2009 Dela Postat 8 januari 2009 (redigerat) http://www.youtube.com/watch?v=UbG-0nTxtkA Jag syns inte men jag spelar slagverken.. De hörs inte så mycket. Bakvända hi-hat lyft, congaspelet hela tiden och ett litet bankabankasolo i slutet ingår i paketet. Detta var fräckt att höra live. :-) Inbankat på en octapad. som jag vill ha nu med. Redigerat 8 januari 2009 av bdatony Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 8 januari 2009 Dela Postat 8 januari 2009 Tjo, jag länkar gärna till denna en gång till (vill minnas att jag länkat till den i nån annan tråd). År 1995 tjing Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellecaster Postat 8 januari 2009 Dela Postat 8 januari 2009 (redigerat) En liten melodi filmad av mig in min lada. Han som spelar heter Thomas Munck och han visar sin senaste låt. /Magnus Redigerat 9 januari 2009 av Hellecaster Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Vallhagen Postat 11 februari 2009 Dela Postat 11 februari 2009 (redigerat) Hehe, hittade just denna. Jo det är jag i början av videon då, med Ica-kasse. Fem sekunder of fame huh... När jag ändå är igång, kan jag ju länka till denna då, igen, det hänger liksom lite ihop. Man får leta rätt bra för att hitta mig, men jag finns där: Redigerat 11 februari 2009 av Vallhagen Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 11 februari 2009 Dela Postat 11 februari 2009 Ja, vad fan... Då ska väl jag inte vara sämre! Sug på den här: http://www.youtube.com/watch?v=_NGrZvIEoO8 Ung hårdrock när den är som naivast! 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 11 februari 2009 Dela Postat 11 februari 2009 (redigerat) Ni får helt enkelt gissa ... 😄 Redigerat 11 februari 2009 av drloop Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Berra Postat 11 februari 2009 Dela Postat 11 februari 2009 http://www.youtube.com/watch?v=TvMrr4pJWmY Vid 2.26 ser man mig till höger i bild. Jag publiksurfade varpå jag hamnade hos 2 monstervakter som var på väg att släpa iväg mig. Helt plötsligt släppte de taget och jag tittade mig förvånat omkring. Då står Rza och ber mig kliva upp på scen. Jag hoppade upp, stod där ett tag, full som en kastrull, sen klappade jag Rza på axeln och frågade "out?" samtidigt som jag pekade mot publiken. Responsen blev ett kort "yeah". Avslutade med en stagedive på riktigt snurrigt festivalfyllemanér. Det var mina 2 seconds of fame 🙂 Mvh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 11 februari 2009 Trådstartare Dela Postat 11 februari 2009 Vallhagen: riktigt coolt med metal på svenska! Bra! Valle: Jäklarns åxå, den scenutstyrseln minns man. Vi körde nåt liknande fast inte lika bra å coolt 🙂 Och nu kan jag "gissa" till 99,9 % vilket ditt bidrag är i dansbandsfestivalen... 😎 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.