Jump to content
Annons

Go'kväll !


Qwacker (oregistrerad)

Recommended Posts

Qwacker (oregistrerad)

Johörrni, då har man letat sig fram till detta forum, precis vad jag behöver, få hjälp, tips och kanske dela med sig av lite information.

Jag är då 18 årig Norrlänning, och så här ligger det till; alltid varit musik intresserad, aldrig tagit en lektion, alltid lirat piano och gitarr (självlärd) lyssnar på allt.

Har alltid haft tillgång till ett piano och en akustisk gitarr, är inget proffs, men kan väl rätt många låtar, och ackord och sånt dära (vad är noter? 😆

Just nu; så har jag lånat en elgitarr (riktigt jävla kul, dock utan dist på förstärkaren) och polarn har slagit upp ett trumsett hos mig, en annan polare ska faktist komma o lira lite bas, ska bli kul o se om vi får till nånting 😆 och blir det nånting seriöst av det så är det alltid bra att ha tillgång till ett sådant hära forum.

Men men, alla startar väl nånstans, och jag är långt ifrån duktig.

Jaja, lev å må.

Hejs.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Välkommen in (har själv just lagt in en presentation, så den ligger alldeles här under.. ) Har dock vart med i game:et ett tag och har ett hum om vad det handlar om.. Ett jäkligt trevligt forum där (nästan) inga frågor är dumma frågor.. 😆

Välkommen in i game:et

Hoppas ni får ihop nå´t bra..

Link to comment
Dela på andra sajter

Just nu; så har jag lånat en elgitarr (riktigt jävla kul, dock utan dist på förstärkaren) och polarn har slagit upp ett trumsett hos mig, en annan polare ska faktist komma o lira lite bas, ska bli kul o se om vi får till nånting 😉

Härligt, låter som direkt taget ur en biografi om Beatles eller Pistols, kan bli nåt stort!

Välkommen o lycka till! Entusiasm/inställning slår klass, alltid! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Qwacker (oregistrerad)

Lindh, från Piteå :]

Hamarella, allting börjat nånstans juh 🙂

..och har faktist köpt en förstärkare med dist nu, och jag och polarn med trumsettet testade lira lite punk låtar igår, och det funkade faktist (FUNKADE...) mkt mer var det inte, behövs mkt mer övning tillsammans, men men.. får ser hur det går framöver 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...