Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 1 Jehovas Vittnen 2 Linn 3 Digidesign Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Rabieshund Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 Mm den där Linn alltså.. står inte ut med henne Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bassebas Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 1:an var och knackade på hos mig häromdan tror jag! Jag öppnade inte dörren! 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 1:an var och knackade på hos mig häromdan tror jag!Jag öppnade inte dörren! 🙂 Och jag var i 2:an på 2:an 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
bdatony Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 Öppna i BARA kalsonger när 1 ringer på. 🙂 Om det är kvinnligt besök då... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 Öppna i BARA kalsonger när 1 ringer på. 😱 Om det är kvinnligt besök då... 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
friend (oregistrerad) Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 Jag trodde att en av de tre skulle vara "svärmor". 🙂😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Matilda (oregistrerad) Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 1:an var och knackade på hos mig häromdan tror jag!Jag öppnade inte dörren! 🙂 Man kan alltid säga att man har magsjuka! Då försvinner dom fort!! 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Bassebas Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
ThomasJ Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 1: Sex 2: Kvinnor 3: Kondom Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Stonerbox Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 (redigerat) Vad är det för fel på kvinnor och sex? Lägger du till lite alkohol så har du ju en toppen kväll! 🙂 Kondomer förstår jag att du har någonting emot. Redigerat 5 oktober 2008 av Stonerbox Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
KramerStriker Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 Haha intressant tråd 🙂 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 1 Alliansen 2 Nageltrång 3 Christer Sjögren Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 1:an var och knackade på hos mig häromdan tror jag!Jag öppnade inte dörren! 🙂 Och jag var i 2:an på 2:an 😱 😆😲 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
NONHALO Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 1: Försäkringskassan 2: Arbetsförm(n)edl®ingen 3: Apoteket Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 1: Försäkringskassan2: Arbetsförm(n)edl®ingen 3: Apoteket 3:an har rektalspetsar Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
drloop (oregistrerad) Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 1. Mac vs PC trådar 2. Trådar om summering i DAWs 3. Ondskefulla och onyktra moderatorer på forum sent på fredag/lördag nätter. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Pesek Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 1. Tvestjärt i persikokärna 2. Vitlök på tandborsten 3. För små hål i bowlingklotet Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
SyntaxError Postat 5 oktober 2008 Dela Postat 5 oktober 2008 Undvik: 1. Trösklar, dom är ondskefulla och vill bara göra illa dina tår 2. Vetenskap, välj istället intelligent design eller någon annan evolutionsfientlig tro -det blir enklare så 3. Svåra saker...Gör alltid vad Homer Simpson skulle ha gjort istället Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Hellpig Postat 6 oktober 2008 Dela Postat 6 oktober 2008 Skoj men jag tror bestämt att detta gränsar till offtopic och *swoosch* - där tippade det över! Tråden flyttad till off topic. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tomazopantera Postat 6 oktober 2008 Dela Postat 6 oktober 2008 Att börja spela golf... (har aldrig provat och kommer aldrig att göra. Bara att inse att det är fördärvligt för de som börjar...) Att köpa ett hus som är från 70-talet. (gäller även bilar) Att surfa på diverse forum Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Valle Postat 7 oktober 2008 Dela Postat 7 oktober 2008 1. Påståenden som att man hör skillnad på en mjukvaru-1176:a och en "riktig" 1176:a 2. Religiösa musik-/låttexter 3. Personer som säger att de har "läst väldigt mycket om filosofi" Bonus-undvik: Mina inlägg Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 7 oktober 2008 Dela Postat 7 oktober 2008 1. Valles trådar 2. Analogfreaks trådar 3. Demonproducenten, rent allmänt 😉 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 7 oktober 2008 Dela Postat 7 oktober 2008 1. Valles trådar 2. Analogfreaks trådar 3. Demonproducenten, rent allmänt 😉 QFT. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fredrik Karlsson Postat 8 oktober 2008 Dela Postat 8 oktober 2008 1 Jehovas Vittnen2 Linn 3 Digidesign Moget! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Neosus Postat 8 oktober 2008 Dela Postat 8 oktober 2008 1. 1 2. 2 3. 3 ...resten går jag med på. 😱 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Analogfreak (oregistrerad) Postat 19 oktober 2008 Dela Postat 19 oktober 2008 1. Valles trådar 2. Analogfreaks trådar 3. Demonproducenten, rent allmänt 😮 😮😉😄 Men jag gillar Demonproducenten på nåt sätt! Han framstår som nån sorts "Jesus of Audio-Engineering" och en person att luta sig mot när allt känns hopplöst. 😆 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
tAUG Postat 20 oktober 2008 Dela Postat 20 oktober 2008 (redigerat) 1. Valles trådar 2. Analogfreaks trådar 3. Demonproducenten, rent allmänt 🙂 😮😄😄 Men jag gillar Demonproducenten på nåt sätt! Han framstår som nån sorts "Jesus of Audio-Engineering" och en person att luta sig mot när allt känns hopplöst. 😆 Haha "Jesus of Audio-Engineering". Det är dock sällan han ställer särskillt kreativa svar/kommentarer. 😉🙂 Redigerat 20 oktober 2008 av tAUG Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dingbats Postat 20 oktober 2008 Dela Postat 20 oktober 2008 Jag skulle ha mycket större respekt för honom om han böt ut hälften av radbrytningarna mot versaler. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts
Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera
Du behöver vara medlem för att delta i communityn
Bli medlem (kostnadsfritt)
Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!
Bli medlem nu (kostnadsfritt)Logga in
Har du redan en inloggning?
Logga in nuLogga in här.