Jump to content
Annons

Dator för skapande


Rowyn

Recommended Posts

Tjena! Jag funderar väl att köpa mig ett rejält köp av en dator som jag kan använda länge och som är stort sätt inriktad till att skapa musik och diverse. Jag undrar då om ni har några tips på datorer? Vad som är bäst? Stationära eller bärbara? Macintosh, Windows, Linux eller vad det nu finns förnågot? Eller vad jag kan tänka på då jag ska köpa mig en ny dator.

Hemskt tacksam för svar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Tjena! Jag funderar väl att köpa mig ett rejält köp av en dator som jag kan använda länge och som är stort sätt inriktad till att skapa musik och diverse. Jag undrar då om ni har några tips på datorer? Vad som är bäst? Stationära eller bärbara? Macintosh, Windows, Linux eller vad det nu finns förnågot? Eller vad jag kan tänka på då jag ska köpa mig en ny dator.

Hemskt tacksam för svar!

Hälften (lite överdrivet, men väldigt många) av trådarna i detta forum handlar om just detta så... sök lite först.

Att fråga vad som är bäst; Mac eller PC, kommer nog inte att göra dig klokare då de som kör Mac kommer att säga Mac och de som kör PC kommer säga PC...

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...