Jump to content
Annons

vem är den där p0mp3 egentligen ?


pompe

Recommended Posts

God dag på er gubbjävlar och tanter 😆 . Det är jag som är Tom, pompe här på studio. Jag är född 91 och är därför en utav dom yngre här på forumet.

Min passion för musik började redan när jag var 10, och allt detta är tack vare Urban Svensson (som nu är lärare på kulturama). Det fortsatte med punkrockband ala fjortis till wannabe-hiphop, men jag ville ha mer. Jag har nu en rätt vid smak, men favoriserar blues och akustiskt mest.

Jag har alltid gillat teknik, från lego till dator, till kablar osv, och är väl det som det som delvis,tillsammans med passionen till musik) som gjort att jag har blivit intresserad av ljudteknik och musikproduktion.

Jag siktar på att få jobba med musikproduktion och ljudteknik i framtiden, och för det behövs kunskap ^^. Förutom att jag börjar på en musikproduktionslinje på rytmus efter sommarn och att jag nöter med syntar och klinkar med gitarrer i den lilla kaxiga studion, som min pappa, jonnysnickare här på studio, har byggt med omsorg ^^, så är studio forum ett ställe där jag vilar ögonen på när jag inte tränar på att mixa lr testar nya inspelningsmetoder 😄.

Glad, orädd och något svag i skallen, kommer jag med knapriga kommentarer och vulgära ordvitsar!

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons

Bockar och bugar åt alla 😮!

Måste säga att det känns skönt med studio att man just kan dela med sig om sina kunskaper på ett sett som oftast blir dumt på andra forum 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...