Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2007 del 1


Wernborg

Recommended Posts

Annons
  • Svar 10,1k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    1804

  • Pazo

    1504

  • Micke H

    1423

  • Neosus

    983

Postat mest i detta ämne

Öh, emulator, är det inte så att jag redan bouncat ner retur? Eller var det någon annan? Jag minns inte... Kommer bara ihåg att det var ett PUSSEL. 🙂

Om det är så och du har den kvar kan du ju faktiskt skicka den till Pazo om du känner för det. Jag kommer nämligen inte hem på ett tag, och han kanske vill börja typ jätte-nu eller nåt.

ja, jag hade mycket riktigt tänkt att testa retur, och mixa lite o andra drums, men eftersom filerna inte hade gemensam startpunkt så är det rätt så öken..... 😄

lite så inspirationskiller lixom. men visst, han kan få dem om det är så bråttom 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Klarar du av sånt? 😱

Näe... 😱

Hur vet du att jag inte klarar det?? 😕

Jovisst klarar jag sånt, tror det ska gå bra 🙂

Det är inte så jobbigt/svårt som det låter, delarna som ska lagas/bytas sitter liksom ganska så bra till på bilen.

Redigerat av david.roennlund
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag gjorde ett emotest på gp:

"Superemo

Oj oj, du kanske borde tona ned din stil lite. Du är så emo man kan bli. Fortsätt gärna lyssna på emomusiken men tänkt på att det inte hjälper att älta sina gamla känslor. Och snälla, snälla, håll dig borta från de alldeles för små t-shirtarna som många emokids bär runt på. Lagom är bäst!"

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
jag är trött. egentligen så skulle jag åkt till kusten för midsommarfirande nu men det är dåligt väder så vi ska vara hemma istället. skönt.

Det ska ÖSREGNA hela helgen här...

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

musik (oregistrerad)
Jag har ställt klockan på 0:55 så att jag vaknar då! Ska se reprisen av Jordan, rättsläkare då 😱 Avsnittet innan var sånt där "to be continued..." och spännande så jag måste se andra avsnittet!

Ok, så du ska naana kudden nu?

😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...