Jump to content
Annons

Bort me spamm från startsidan!


pirateKING

Recommended Posts

Annons

kan vi inte stänga ner hela forumet så att folk kan syssla med produktion påriktigt istället.. 😎

o sen bränner vi upp allt som har att göra med tips och trix, samt att dela med sig vilken musik man lyssnar på så att andra får upp ögonen för sånt de kanske inte hört.. 😕😆

Link to comment
Dela på andra sajter

kan vi inte stänga ner hela forumet så att folk kan syssla med produktion påriktigt istället.. 😕

o sen bränner vi upp allt som har att göra med tips och trix, samt att dela med sig vilken musik man lyssnar på så att andra får upp ögonen för sånt de kanske inte hört.. 🙁🙁

Låter som en bra idé

🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Topp 5:

ViktorDenStore 915

Christofer 754

Pazo 405

Thimmie 255

Linus 251

😄

Mäh! Var du tvungen att ha med dendär! 😄

jag ser ju ut som versta poängjägaren. Jag visste inte ens att jag skrev mkt där. trodde jag skrev skitlite. blev ju liksom bara ett inlägg där då och då. :usnure:

Link to comment
Dela på andra sajter

Topp 5:

ViktorDenStore 915

Christofer 754

Pazo 405

Thimmie 255

Linus 251

🤪

Mäh! Var du tvungen att ha med dendär! 🙂

jag ser ju ut som versta poängjägaren. Jag visste inte ens att jag skrev mkt där. trodde jag skrev skitlite. blev ju liksom bara ett inlägg där då och då. :usnure:

Många bäckar små... 🤪

Link to comment
Dela på andra sajter

men va fan, jag hittar inte tråden just nu... den ligger ju inte på första sidan!

Den flyttades till off topic. Så det är försent att plocka några mer inlägg där nu. 😆

jasså, orkade inte läsa hela tråden... men det här kanske kan bli en sån där tråd där man kan få en massa gratis pinnar.. 😏

tiita, jag är en upp!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.
×
×
  • Skapa ny...