Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

Jaja, ska dra nu! Först blir det ett pitt-stop (ha.. ha... haa) på toa och sedan OC! 😄

En Nya Zeeländare som jag delade bungalow i Tully med hade ett uttryck som han kallade "OC". Men i det fallet används det som benämning på den i ett gäng som är äldst och betyder då "Old Cunt"! 😄

EDIT: I vårt gäng var det han själv som var "the OC" 😆

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Jaja, ska dra nu! Först blir det ett pitt-stop (ha.. ha... haa) på toa och sedan OC! 😄

En Nya Zeeländare som jag delade bungalow i Tully med hade ett uttryck som han kallade "OC". Men i det fallet används det som benämning på den i ett gäng som är äldst och betyder då "Old Cunt"! 😄

EDIT: I vårt gäng var det han själv som var "the OC" 😆

😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag fick jag en flaska Champagne (Launois P'ere & Fils -99) av kundansvarige på jobbet för för mina uppoffringar på sista tiden. Det är fan så det ska vara! 😄

😆 Grattis, ja djävlar det ÄR så det ska vara!

Var det en Special Club, eller en magnum måhända?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Den där kocken Erik Lallerstedt har en champis som är rätt så godis "Champagne Blanc de Blancs"

Den är tillverkad av just Launois Père & Fils, det är visst ett litet familjeföretag i Le Mesnil. Druvorna kommer från grand cru lägen i Côte des Blancs, 100% chardonnay.

Är inte så himskans förtjust i champis egentligen men den där var god iallafall...

Link to comment
Dela på andra sajter

Idag fick jag en flaska Champagne (Launois P'ere & Fils -99) av kundansvarige på jobbet för för mina uppoffringar på sista tiden. Det är fan så det ska vara! 😄

😄 Grattis, ja djävlar det ÄR så det ska vara!

Var det en Special Club, eller en magnum måhända?

Tack 😄 Nee inte magnum. Special Club.... vet inte, jag är för dålig på Champagne och viner. 😆

Den här är det.... tror jag?

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Den där kocken Erik Lallerstedt har en champis som är rätt så godis "Champagne Blanc de Blancs"

Den är tillverkad av just Launois Père & Fils, det är visst ett litet familjeföretag i Le Mesnil. Druvorna kommer från grand cru lägen i Côte des Blancs, 100% chardonnay.

Är inte så himskans förtjust i champis egentligen men den där var god iallafall...

Ja! Den är det!

Link to comment
Dela på andra sajter

Den där kocken Erik Lallerstedt har en champis som är rätt så godis "Champagne Blanc de Blancs"

Den är tillverkad av just Launois Père & Fils, det är visst ett litet familjeföretag i Le Mesnil. Druvorna kommer från grand cru lägen i Côte des Blancs, 100% chardonnay.

Är inte så himskans förtjust i champis egentligen men den där var god iallafall...

Ja! Den är det!

😆 Mumsich jaa...

Link to comment
Dela på andra sajter

Har någon tipps på en bra sådär rätt deppig/melankolisk film? 🙂

Big fish? 😕

Oh, diggade den filmen faktiskt, kan ha varit pga sällskapet också. 😆

Såg vi den tillsammans? 😳

Nej, men idag har vi chansen! 🥰

16:10 på TV3. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...