Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

starwars är inte så lätt tycker jag 😕

"Andreas" är lätt att skriva smileyatt0.gif

EDIT: fast ännu lättare med litet a

Men N.et är ju jättelångt bort. Blir ju inget bra då.

Men om du plockar bort högra handens tumme ur rumpan och sätter den på mellanslag och övriga på jklö så blir det inte så jävla långt till n. 😠

Link to comment
Dela på andra sajter

Men om du plockar bort högra handens tumme ur rumpan och sätter den på mellanslag och övriga på jklö så blir det inte så jävla långt till n. 😕

Munnen, Pico, munnen. 😠

Från rumpan till munnen? Näe fan Over, nu är du bara äcklig...

Link to comment
Dela på andra sajter

Men om du plockar bort högra handens tumme ur rumpan och sätter den på mellanslag och övriga på jklö så blir det inte så jävla långt till n. 😳

Munnen, Pico, munnen. 😆

Från rumpan till munnen? Näe fan Over, nu är du bara äcklig...

😠

starwars är ju lättare än andreas.

Ricardoocampodaza tycker inte jhag är svårt att skriva men det är ju för att jag är van. 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

någon mer än jag som fullkomligt skiter i att det är nyårsafton och istället sitter här och degar? 🙂

Japp! Sitter ensam i min etta och värmer pommes chateau i ugnen. 😛 Vid tolvslaget ska jag sticka ut huvudet genom fönstret och vråla att alla ska hålla käften, jag sitter ju och försöker göra musik här inne för bövelen! 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

någon mer än jag som fullkomligt skiter i att det är nyårsafton och istället sitter här och degar?  🙂

Japp! Sitter ensam i min etta och värmer pommes chateau i ugnen. 😛 Vid tolvslaget ska jag sticka ut huvudet genom fönstret och vråla att alla ska hålla käften, jag sitter ju och försöker göra musik här inne för bövelen! 😄

Hahahaha 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...