Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden, 2006 del 4


Pazo

Recommended Posts

Annons
  • Svar 13,4k
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

  • Overkill

    2266

  • Micke H

    2034

  • Pazo

    1934

  • Christofer

    1150

Postat mest i detta ämne

DoL! Fick du någon trevlig film i julklapp? 🙂

😉 Sandra does Säffle!

🙁 Omslaget gör sig nog inte så bra här... 🙂

🙁 Ledsen för din skull Chroma, kvittar vad jag säger, jag kan aldrig trösta dig i ditt elände just nu...

The Show Must Go On...

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

God jul till alla i längsta tråden i alla fall (utom Chris). 🙂 Hoppas ni haft en bra jul och fått fina presenter. 🙂

Haha, varför mobbar du Chris? :rolleyes:

Han hänger ut mig i diverse trådar genom att visa upp en pinsam video från min första konsert som jag INTE vill att människor ska se, och vägrar att ta ner det...

Jag fattar bara inte varför du blir så jävla sur... du sög då och du suger minst lika hårt nu.

Link to comment
Dela på andra sajter

Christofer:

Var nu snäll med Jeny och Emilie

annars biter jag dig!!!!!! 😱  😠  😱  😆  😆

Okej. 🙂

Har dom kommitfram ännu?

När jag prata med dom i telefonen var dom i slussen typ

Dom är har, har varit här en stund. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Christofer:

Var nu snäll med Jeny och Emilie

annars biter jag dig!!!!!! 😱  😠  😱  😆  😆

Okej. 🙂

Har dom kommitfram ännu?

När jag prata med dom i telefonen var dom i slussen typ

Dom är har, har varit här en stund. 🙂

Hällsa så mkt!

Link to comment
Dela på andra sajter

God jul till alla i längsta tråden i alla fall (utom Chris). 🙂 Hoppas ni haft en bra jul och fått fina presenter. 🥰

Haha, varför mobbar du Chris? 😆

Han hänger ut mig i diverse trådar genom att visa upp en pinsam video från min första konsert som jag INTE vill att människor ska se, och vägrar att ta ner det...

Jag fattar bara inte varför du blir så jävla sur... du sög då och du suger minst lika hårt nu.

Det ska komma från killen som tror att musikalisk talang mäts i hur mycket ansiktshår man har. 😄😄

Jag har i alla fall modet att gå ut och prova saker, må det sedan gå bra eller åt helvete. Hur många band har du vart med i? Hur många andra musiker har du spelat med? 😉 INTE ETT ENDA! Skolavslutningar räknas inte. 😉 Nä, du tycker väl att det räcker med att posta ett antal "coola" bilder på webben, och så är du rock 'n' roll? 😎

Jaja, har du kvar den där videon om du vill det. Men tänk då på hur tråkigt ett liv är om man inte provar på saker och ting. Jag håller med: det lät för jävligt. Men jag gjorde det ändå, och det är jag ändå stolt över idag.

Redigerat av Lynxo
Link to comment
Dela på andra sajter

Men hallåååååå!? Var är alla?    😎

Jag är här, biatch!!

Nu är jag packad sirru...

UTS! UTS! UTS! UTS! 😄😄😆

Cooolers, det är inte jag... för hemköp var stängt, så jag kunde inte köpa mitt 6-pack... eller nån mat heller för den delen. Där fick man för att man flydde släkten tidigt.

Kan du inte skicka över lite alkohol via nätet eller nåt?

Link to comment
Dela på andra sajter

God jul till alla i längsta tråden i alla fall (utom Chris). 🙂 Hoppas ni haft en bra jul och fått fina presenter. 🥰

Haha, varför mobbar du Chris? 😆

Han hänger ut mig i diverse trådar genom att visa upp en pinsam video från min första konsert som jag INTE vill att människor ska se, och vägrar att ta ner det...

Jag fattar bara inte varför du blir så jävla sur... du sög då och du suger minst lika hårt nu.

Det ska komma från killen som tror att musikalisk talang mäts i hur mycket ansiktshår man har. 😄😄

Jag har i alla fall modet att gå ut och prova saker, må det sedan gå bra eller åt helvete. Hur många band har du vart med i? Hur många andra musiker har du spelat med? 😉 INTE ETT ENDA! Skolavslutningar räknas inte. 😉 Nä, du tycker väl att det räcker med att posta ett antal "coola" bilder på webben, och så är du rock 'n' roll? 😎

Jaja, har du kvar den där videon om du vill det. Men tänk då på hur tråkigt ett liv är om man inte provar på saker och ting. Jag håller med: det lät för jävligt. Men jag gjorde det ändå, och det är jag ändå stolt över idag.

Själv har jag aldrig vågat mig upp på någon scen, har sett videon och tycker det var väldigt strongt gjort. Thumbs up.

Däremot blir jag lite less på era ständiga pikar mot varandra. Ingen mår bra av att gå runt och vara bitter. Skaka hand och gå vidare, eller gå ut på gatan och gör upp om det 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Ni är för härliga. 🙁

Nu är jag hemkommen, varken knivrånad eller misshandlad. (och kom då ihåg att jag bor i Farsta Strand!)

Det blev två förfester, en hemma hos mig och en hemma hos Tobbe på Torsgatan. Hann t.o.m flika in ett möte med Nelia och kramas lite. Trevlig flicka det. Sen blev det Debaser. Köade i typ en halvtimme. Fattar inte varför man gör så egentligen,,...

Väl inne kände jag mig nog inte så "alternativ" som man kanske borde vara där... mycket popsnören. Fast jag hade svart slips så jag tror jag accepterades. Hade slirren dessutom varit smalare och i läder så hade jag varit tokhet tror jag... men så vill jag inte se ut. Det var en bra natt. Och Lovisa vill fika med mig i mellandagarna. 😎

Från askan och rätt in i elden igen!!! 😎

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...