Jump to content
Annons

Speed Guitar Battle


Recommended Posts

Annons
  • Svar 246
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Nu ska jag ladda upp ett solo... ha typ i baktanke att jag spelat i ett och ett halvt år och har behärskat mollpentan i... *räknar* ... 8 månader? Det är ju fan länge... men aja.

Blev dock också väldigt kort...

Njut... eller nåt....

Det der var jo fan så bra når du bare har spilt i et og et halvt år. Kanon! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

de är inte så bra men de är de ända snabba jag har för stunden.

Lyssna från 2:00 och frammot där är solot

Woho! Har du kjørt alt gjennom en fuzzpedal eller? DISTORSION! Yeah baby 😠

Dist 😛

Vad tycker du? nått jag borde tänka på i frammtiden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Burnin Sven (oregistrerad)

Mera mera fan det här börjar likna nåt alla stilar får komma till tals, lucifer666 helt ok och jäkligt bra måste jag säga med tanke på hur kort tid du lirat. Jonny fint lir go jazzfeeling i fingrarna, christoffer fan va man fick vänta på solot men när det väl kom så var det häftigt minst sagt och annorlunda eller coolt som ungarna säger 😠 . Bas solo, ja absolut tycker jag i alla fall men det är ju inte min tråd så hör med eken.

Göran

Link to comment
Dela på andra sajter

Christofer fan va man fick vänta på solot men när det väl kom så var det häftigt minst sagt och annorlunda eller coolt som ungarna säger. 😆

Tack 😉 men bättre kan jag om jag vill.

Link to comment
Dela på andra sajter

ähh jag lägger väl upp 🙂

litet slarvigt klipp...

hoppas ingen blir ledsen nu 😆

Nice, fast jag satt och längtade efter en svag dist som skulle komma in hela tiden 😉. Det hade passat soundet. Blev lite skumt mot slutet men överlag så låter det bra 🙂.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag lirade in ett solo till den färdiga bakgrunden men jag inser att närmare 10 års frånvaro av övning har satt sina definitiva spår, snyft! Vete fan om jag ens vågar lägga upp klippet här!

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är vad jag tyckte om Yngwies musikskapande en snöig natt och jag hade mord i blicken

Resultat: ett hopslängt hån! 😄

Kassa strängar, trasig halsmic och Guitarrig v1.0 genom micingången på ett inbyggt ljudkort (line trasig hehe) så ta hänsyn till ljudkvaliteten 🙂

Om man stämmer ned gitarren och spelar utan större tanke på vad man gör, helst slarvigt som fan, så låter det ju...ja, snabbt och slarvigt helt enkelt 😳

Long_time_no_see_Dm_harmonic.mp3

Link to comment
Dela på andra sajter

Här är vad jag tyckte om Yngwies musikskapande en snöig natt och jag hade mord i blicken

Resultat: ett hopslängt hån! 😆

Kassa strängar, trasig halsmic och Guitarrig v1.0 genom micingången på ett inbyggt ljudkort (line trasig hehe) så ta hänsyn till ljudkvaliteten 😆

Om man stämmer ned gitarren och spelar utan större tanke på vad man gör, helst slarvigt som fan, så låter det ju...ja, snabbt och slarvigt helt enkelt 🙂

Så lenge det går fort er det bra:) Det der var jo bra da! Hey, hey heyheyhey heyheyheyhey Malmsteen! Hey hey heyheyhey heyheyheyhey Malmsteen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...