Jump to content
Annons

Elemental Audio Systems säljer ut sig


Valle

Recommended Posts

Annons

Dessutom har man infört iLok, så nu kan inte ens vanligt folk testa demoversionerna. :rolleyes:

Nä, musiker- och studiobranschen skulle behöva en Sverker Olofsson som kunde ta Roger Nichols och slänga i den stora röda tunnan!

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom har man infört iLok, så nu kan inte ens vanligt folk testa demoversionerna. :rolleyes:

Nä, musiker- och studiobranschen skulle behöva en Sverker Olofsson som kunde ta Roger Nichols och slänga i den stora röda tunnan!

Jösses vad jag känner mig lyckligt lottad som inte köpte Eqium härom veckan. Har gått och tittat efter en bra EQ eller kanalplugg att ha här hemma på burken och vägde mellan Eqium och Trackplug. Verkar som att det kommer att bli det senare alternativet 🙂

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessutom har man infört iLok, så nu kan inte ens vanligt folk testa demoversionerna. 🙂

Dyrare samt att man får detta skit på köpet. :rolleyes: Ännu ett mjukvaruföretag jag kommer fnysa föraktfult åt.

Fan också! 😄 Eqium var ju så jäkla bra när jag testa demot. Firium med.

Redigerat av L.C
Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud jag hade helt fel om priserna. Eqium och Firium kostade 169 dollar tillsammans och saknade iLok skydd. Nu kostar de 700 dollar med iLok. Det var nog en av de sämsta prisutvecklingar jag sett.

EDIT: Men hans egna pluggar ser ju riktigt bra ut 😉 - http://www.rndigital.com/Bitchin.html

/Majken

Redigerat av Majken
Link to comment
Dela på andra sajter

Herregud jag hade helt fel om priserna. Eqium och Firium kostade 169 dollar tillsammans och saknade iLok skydd. Nu kostar de 700 dollar med iLok. Det var nog en av de sämsta prisutvecklingar jag sett.

EDIT: Men hans egna pluggar ser ju riktigt bra ut 😆 - http://www.rndigital.com/Bitchin.html

/Majken

Ska man skratta eller gråta? 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...