Jump to content
Annons

IRL Stockholm


Pellesnusk

Recommended Posts

Annons
  • Svar 255
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Ahhhh.. sablar.. då är man i Sälen på NordicMasters i Snowkite.. är det där datumet spikat Pelle?

Ja det datumet verkar ha blivit ganska etablerat.... Men vi får kanske boka in vårens bränboll i Rålis lite i förväg (Mornels lysande förslag) så fler får tillfälle att vara med!

Ha det skoj i Sälen!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vasas kanske vi skall spika då.. lägg in i kalendern.. alla måste ha en tröja med trycket :" Jag är studio nörd"

Jag kommer möjligtvis ha en tröja där det står "Jag är studionörd."

Fast jag måste erkänna att det hade varit riktigt skojigt med några nördar iförda tröjor med grammatiskt felaktig text, ett bevis på textens riktighet liksom.

Redigerat av AndyPandy
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kommer möjligtvis ha en tröja där det står "Jag är studionörd."

Fast jag måste erkänna att det hade varit riktigt skojigt med några nördar iförda tröjor med grammatiskt felaktig text, ett bevis på textens riktighet liksom.

Men du kommer alltså? Vad roligt!

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)

Jag vill!!

Men tror inte jag kan 😛

Som vanligt..

Men parkutflykten MÅSTE jag fan vara med på!

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill!!

Men tror inte jag kan 😛

Som vanligt..

Men parkutflykten MÅSTE jag fan vara med på!

Äh, kom igen nu, den här gången har du ingen mönstring att skylla på!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vasas kanske vi skall spika då.. lägg in i kalendern.. alla måste ha en tröja med trycket :" Jag är studio nörd"

Jag kommer möjligtvis ha en tröja där det står "Jag är studionörd."

Fast jag måste erkänna att det hade varit riktigt skojigt med några nördar iförda tröjor med grammatiskt felaktig text, ett bevis på textens riktighet liksom.

se så det kan gå när man sär skriver

Link to comment
Dela på andra sajter

MarcusRombo (oregistrerad)
Jag vill!!

Men tror inte jag kan 😳

Som vanligt..

Men parkutflykten MÅSTE jag fan vara med på!

Äh, kom igen nu, den här gången har du ingen mönstring att skylla på!

Hehe, näe, men en tom plånbok 😄

Skyll på CSNs definition av "heltidsstudier".

Link to comment
Dela på andra sajter

svamp?

joachime är väldigt förtjust i champinjoner. Och jag brukar ha fickorna fulla. Favoriten är svampstuvningen som är väldigt populär.

Jag ska försöka ordna till det så jag kan komma förbi en stund. Även om jag inte stannar hela kvällen så kan jag förhoppningsvis ta en öl eller två. Hoppas jag. Ska göra mitt bästa i alla fall.

puss,

~ force

som undrar hur illa det är att kämpa sej genom dagen på curadon för att kunna festa ikväll.

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag vill!!

Men tror inte jag kan 😲

Som vanligt..

Men parkutflykten MÅSTE jag fan vara med på!

Äh, kom igen nu, den här gången har du ingen mönstring att skylla på!

Hehe, näe, men en tom plånbok 🙁

Skyll på CSNs definition av "heltidsstudier".

öhm. Får du pengar den 25:te eller sissta dagen i månaden?

Link to comment
Dela på andra sajter

Halo!?!? 😱

Hellre Halo 2 isf.

hmmm... Svår fråga .. Men tvåan är ju mer hightech så de får nog bli den 😲

Singleplayer var bättre i ettan, men multiplayer var klart bättre i tvåan, så det får bli tvåan för min del 🙂

Man kanske borde ha en Xbox-irl! Vi får hyra en lokal, samla ihop ett par xboxar som vi nätverkar och spelar Halo 2 16 personer 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Xavier (oregistrerad)
Jag tar med mig en kompis på IRL på fredag. Han heter Xavier och är en schysst kille och otrligt grym på gitarr!

Fan det här blir skoj!

Hej det är jag som är Xavier,

Att jag är "otrligt grym på gitarr" återstår att se.

Efter att ha använd en dator för att snickra ihop lålar typ singer-songwriter har jag nyligen hamnat i elektro-träsket bland annat tack vare insikten att textskriveri & sång är inte mina starkaste sidor (OBS! Underdrift)

Att arbeta mycket med ljud med VST/Guitar Rig/Reason känns spännande men slutar dock lätt i ljudorgie har jag märkt. Jag är mer van att skriva låtar tillsammans med andra i en replokal.

Jag är intresserad att ta del av andras erfarenhet & gärna skappa musik tillsammans med andra. Brukar ni ta med er det senaste ni gjort eller hur funkar det?

Xavier

Link to comment
Dela på andra sajter

haha. Nej nej nej. Sånna seriösa saker sysslar vi inte med. Mant tar med sig digitalkamera pengar till alkohol och glatt humör 😄

Det stämmer. Vi ses och dricker, och i takt med stigande promille skryter vi om pågående musikprojekt och smider planer på samarbeten. Sedan i tillnyktrat tillstånd kanske det blir något av planerna!

Link to comment
Dela på andra sajter

Xavier (oregistrerad)

Tack! Nu vet jag vad som gäller.

Vasa's lär funka fär upplägget

Skall försöka komma väl förberedd.

Xavier

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...