Jump to content
Annons

IRL Stockholm


Pellesnusk

Recommended Posts

Det har varit en massa småsnack om att ses den 24:e och ta ett par öl. Tänkte att kanske många missade den diskussionen eftersom den var i slutet av tråden för förra träffen.

Tänkte att vi startar en ny tråd och pejlar intresset. Som det kändes från den andra tråden var följande intresserade:

Pellesnusk

Pazo

Nurfen

Majken & Harry (kanske även Ida)

VacUm

k9

Fredster

joachime

Giggsy

Mornel

AndyPandy

force_fEd

Lådan + kompis

Xavier

Här finns en karta

Redigerat av Pellesnusk
Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
  • Svar 255
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Men allvarligt, Vasas? Det finns ju andra ställen som är betydligt roligare (och lika billiga) att träffas på!

Förslag på annat?

Jag plockade bara det billigaste stället jag kände till med 18-årsgräns som låg närmast där jag bor.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hirchen? 25kr biran

Från Vasas till Hirschen...... ur askan in i elden! 😱

I don´t get it 😕

Det jag menar är att Vasas är ett billigt sunkhak med många förortskids och kanske en något mindre glamourös stämmning. Men att klaga på det stället och sedan föreslå Hirschen, ett ställe som har träpaneler på väggarna, plankstek på menyn och alkoholiserade killar med lädervästar och saknade framtänder i klientelet.....det är något märkligt 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Utveckla "förortskids"....

Får man bara komma om man kommer från Storstan?

Okej jag har inte varit på Hirschen på typ 5 år så jag ska egentligen inte snacka en massa skit. Jag blev bara så besviken hur en av det sena 90-talets bästa klubbar (Propaganda) kunde förvandlas till ett Jack Vegas-hak.

Hehehe inget fel på förortskids. Är själv född längst ut på röda linjen (och jag menar inte Mörby eller Ropsten). 😕

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan ta med både stillbildskamera och DV-kamera.

Däremot vet jag vad som kan hända om någon tar med sej en DV-kamera.. Och jag ansvarar inte för NÅGOT av dom skitsaker ni kommer göra framför kameran, det ska ni ha jävla klart för er 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag kan ta med både stillbildskamera och DV-kamera.

Däremot vet jag vad som kan hända om någon tar med sej en DV-kamera.. Och jag ansvarar inte för NÅGOT av dom skitsaker ni kommer göra framför kameran, det ska ni ha jävla klart för er 😆

haha.. efter ett par bira kanske det bli enmansorkester a´la lådan:P

Link to comment
Dela på andra sajter

Jaså, det funkar för dej? Jag kan inte ladda hem det, eller så hackar det när jag streamar 😆

Fixade upp en ZIP-fil oxå.. Funkade bättre för mej iaf.

Redigerat av nurfen
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...