Jump to content
Annons

IRL Stockholm


Pellesnusk

Recommended Posts

Annons
  • Svar 255
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Okej jag har inte varit på Hirschen på typ 5 år så jag ska egentligen inte snacka en massa skit. Jag blev bara så besviken hur en av det sena 90-talets bästa klubbar (Propaganda) kunde förvandlas till ett Jack Vegas-hak.

Hirschen är genuint otrevligt. Jag har varit där en gång de senaste åren och jag går inte tillbaks.

Som sagt, det finns en uppsjö andra billiga ställen som är betydligt trevligare! Mitt favvishak när jag pluggade var restaurang Theodora (mer känt som 50 cl 28 kr) vid Fridhemsplan. Jag säger inte att det är bra, jag säger att det är billigt och trevligare än Hirschen!

söderport eller grönajägaren då?

Gröne Jägaren har vakter vid lunchserveringen för 17 gubbar! Man går dit med vetskapen att man kanske inte går därifrån. Brr!

Redigerat av AndyPandy
Link to comment
Dela på andra sajter

fridhemsplan.. hum.. där fins ju även nivå22 fast det kanske gårbort det med

Du vet att Nivå22 är en ombyggt offentlig toalett? Vissa säger att det inte har ändrats så mycket ...

Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
söderport eller grönajägaren då?

Gröne Jägaren har vakter vid lunchserveringen för 17 gubbar! Man går dit med vetskapen att man kanske inte går därifrån. Brr!

Hahahahaaaa 🙁

Men om vi är nere i Fridhemsplansträsket och klaffsar så fattar inte jag hur vi kan bortse från Vasas? Det är billigt, har 18-årsgräns, och så har jag nära dit 😕

EDIT: jag menar inte att Vasas ligger fysiskt vid fridhemsplan, utan att det ligger konceptuellt på samma nivå

Redigerat av Pellesnusk
Link to comment
Dela på andra sajter

då blir det så.. Jag kan inte lova att jag kommer, men tillåter min plånbok att ha kalas så kommer jag.. Tid o plats för mötet får komma när vi närmar oss, det är ju iaf 10 (okey 11) dagar kvar .. Jag ska ha en hatt med texten "Jag är äldre än Pazo" haha*skoj*

Link to comment
Dela på andra sajter

Klart som vodka att du ska med Giggsy! 😕 - Var ju toktrevligt sist!

Edit: Och min kompis Harry lät sugen också. Han är förvisso inte en forummedlem. Men han gillar öl!.. och musik, eh.. hehe

/Majken

Redigerat av Majken
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...