Jump to content
Annons

WORD-tråden.


Sonnert

Recommended Posts

Annons
musik (oregistrerad)

1) "Men ha det så bra" blev en klassiker när D.C inte ville skriva mer på Forumet.

Eller?

2) Works är Works. Word har inte med det att göra...

Fan nu startade Antiviruset igen...Eternal!!

😳

:musik

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite Word-historik: Första gången ordet användes måste ha varit i det tretusendesjuhundranittonde inlägget i forumets historia. Och det var Pluffo som startade.

forum.studio.se/index.php?showtopic=609&view=findpost&p=3719

Och det tog därefter hela 10 dagar innan Patrik fångade upp trenden:

forum.studio.se/index.php?showtopic=772&view=findpost&p=5035

Den 2 mars 2006 användes ordet 12 gånger.

Link to comment
Dela på andra sajter

Lite Word-historik: Första gången ordet användes måste ha varit i det tretusendesjuhundranittonde inlägget i forumets historia. Och det var Pluffo som startade.

forum.studio.se/index.php?showtopic=609&view=findpost&p=3719

Och det tog därefter hela 10 dagar innan Patrik fångade upp trenden:

forum.studio.se/index.php?showtopic=772&view=findpost&p=5035

Den 2 mars 2006 användes ordet 12 gånger.

Därmed får det anses bekräftat att det finns åtminstone EN nörd här 😏

wörd, fan!

Link to comment
Dela på andra sajter

Nänä, det var inte där det började. Det var någon (maximegalångtalias?) som hade sett någon brat på något annat forum skriva "fuch the polis! men ha det så bra!" och nämnde det här. Sedan var det igång. Hittar dock inte inlägget i fråga.

Nä, jag sa inte att det började där. Jag syftade bara på min koppling från Word till "Ha det så bra" 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Nänä, det var inte där det började. Det var någon (maximegalångtalias?) som hade sett någon brat på något annat forum skriva "fuch the polis! men ha det så bra!" och nämnde det här. Sedan var det igång. Hittar dock inte inlägget i fråga.

Nä, jag sa inte att det började där. Jag syftade bara på min koppling från Word till "Ha det så bra" 🙂

Aij sij. 🙂

Men du.. du som är så bra på att hitta trådar, kan du inte hitta den jag syftar på? :rolleyes:

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...