Jump to content
Annons

Löjligt häftig Reason-setup


Johan Royen

Recommended Posts

Annons
  • Svar 77
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Postat mest i detta ämne

IDF's länk är ju fortfarande aktiv.. tankade prexis hem den därifrån

Hehe, aha. 😛 Testade först några av de första och de funkade inte och jag antog då att ingen fungerade med tanke på att två nu efterfrågade någon.. 😆

Galet grej i vilket fall! 😛

Redigerat av Memphis
Link to comment
Dela på andra sajter

drloop (oregistrerad)
Jovisst, kul med alla kopplingar.

Samma ljud resultat skapar man genom att kasta ned sin inkopplade brodrost i ett badkar fullt med vatten.

Det är inte lika farligt att göra det i Reason. 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 år senare...
  • 2 veckor senare...

Jag blir sjukt nyfiken men ingen av länkarna funkar, kan nån lägga upp den och vet nån vem som gjorde den, han kanske gjort fler grejer så kan man söka på hans namn om nån vet hans för och efternamn, Steve nånting.

Jag vill också se 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 2 månader senare...
  • 2 månader senare...

Meningslöst är väl först när du väcker en gammal tråd till liv utan att diskutera ämnet?

Det skapades ganska många trådar utöver denna under 2006. Vem ska sitta och lusläsa gamla trådar för att se om en länk fungerar? Ska samma person sitta och flytta bort nyhetstrådar från 2004 - för de kan väl knappast som nyheter fortfarande? Och var går gränsen?

Jag skulle säkert kunna skicka filen om någon var intresserad (för jag tror att jag har den kvar någonstans i biblioteket), så det finns inga anledningar att rensa bort den här tråden. Men du efterfrågade inte ny länk, så då struntar vi i det.

Link to comment
Dela på andra sajter

jay_dee_r_i_p (oregistrerad)

Insåg inte att den var från 2006, ursäkta.

Men det verkar vara fler än jag som söker det tråden verkligen handlar om, fast är det way back 2006, så kanske det inte var så intressant :-)

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...