Jump to content
Annons

isotone presenterar sig


isotone

Recommended Posts

Tjena!

Dags att presentera mig, känner jag. Smugit runt och småpetat i en del trådar ett par månader nu.

Är 28 år och huserar i Uppsala, men jobbar i Sthlm på en dubbstudio som projektledare och röstskådis. Innan jobbade jag på samma ställe som tekniker i 5 år. Har gjort en del ströjobb inom ljud bl.a. hustekniker på rockklubb, TV4 Uppland, assistent åt metalproducenten Danne Bergstrand. Gick medieprogrammet i Uppsala och fortsatte med påbyggnadsutbildning i ljudteknik på Rudbecksskolan i Örebro.

När jag inte slavar ihop pengar till musikutrustning sitter jag hemma och leker med den jag har (musikutrustningen alltså). Kör Pro Tools LE på PC och har en djup kärlek till programmet. 😠 Vid hemstudion skriver jag låtar och gör förproduktioner till mina band samt mastrar en del lokala bands demos.

Spelar och sjunger själv, Metal och Rock, och har 3 band för tillfället. Har medverkat på ett 10-tal album och turnérat en del i Europa.

Aktiva band:

Seethings - Sång

Enemy Is Us - Bas

F.K.Ü. - Sång

Tidigare synder:

Darkane - Sång

Sportlov - Bas

Har även agerat sessionsångare åt Andromeda och sjungit backing på album från bl.a. Nine, The Duskfall, Nocturnal Rites, Stonegard.

Det var lite om mig. Vi ses i trådarna! 😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
zeandreti (oregistrerad)

Hej.Coolt Sportlov 😄 Komigen nu då enåterförening kanske skulle vara på sin plats 😄 Faktiskt så brukade eran sångare(stefe) hålla till här i mina hemtrakter(Dalarna) tills för rätt nyligen,så då känner förmodligen en hel del av mina bekanta. (O ja den gula geten är det enda rätta). God Jul.

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej.Coolt Sportlov 😄 Komigen nu då enåterförening kanske skulle vara på sin plats :rolleyes: Faktiskt så brukade eran sångare(stefe) hålla till här i mina hemtrakter(Dalarna) tills för rätt nyligen,så då känner förmodligen en hel del av mina bekanta. (O ja den gula geten är det enda rätta). God Jul.

Ja, Steffe är väl med i Uncurbed eller? Jodå, har träffat en del av Avesta-punksen! Verkar inte finnas så mycket mer att göra i Avesta än att lira punk, dricka sprit och jobba på bruket. 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

zeandreti (oregistrerad)
Hej.Coolt Sportlov 😄  Komigen nu då enåterförening kanske skulle vara på sin plats :rolleyes: Faktiskt så brukade eran sångare(stefe) hålla till här i mina hemtrakter(Dalarna) tills för rätt nyligen,så då känner förmodligen en hel del av mina bekanta. (O ja den gula geten är det enda rätta). God Jul.

Ja, Steffe är väl med i Uncurbed eller? Jodå, har träffat en del av Avesta-punksen! Verkar inte finnas så mycket mer att göra i Avesta än att lira punk, dricka sprit och jobba på bruket. 🙂

Jo han var men inte nu längre, och ja det är väll ungefär det enda man kan göra här 😛 .

Link to comment
Dela på andra sajter

Blir alldeles varm i min svarta, hårdrockska själ!

finns det andra typer av själar ?????.... 😳

nnnnnä ! 😉

Finns popsjälar, jazzsjälar, rocksjälar och synthsjälar... Och olika hybrider av

dessa.

Edit: Staucfel

Redigerat av Eternal
Link to comment
Dela på andra sajter

Blir alldeles varm i min svarta, hårdrockska själ!

finns det andra typer av själar ?????.... 😄

nnnnnä ! 🙁

Finns popsjälar, jazzsjälar, rocksjälar och synthsjälar... Och olika nybrider av dessa.

min själ, där ser man, jag lär mig nått varje dag 😄

Link to comment
Dela på andra sajter

Tjena!

Dags att presentera mig, känner jag. Smugit runt och småpetat i en del trådar ett par månader nu.

Är 28 år och huserar i Uppsala, men jobbar i Sthlm på en dubbstudio som projektledare och röstskådis. Innan jobbade jag på samma ställe som tekniker i 5 år. Har gjort en del ströjobb inom ljud bl.a. hustekniker på rockklubb, TV4 Uppland, assistent åt metalproducenten Danne Bergstrand. Gick medieprogrammet i Uppsala och fortsatte med påbyggnadsutbildning i ljudteknik på Rudbecksskolan i Örebro.

När jag inte slavar ihop pengar till musikutrustning sitter jag hemma och leker med den jag har (musikutrustningen alltså). Kör Pro Tools LE på PC och har en djup kärlek till programmet. 🙂 Vid hemstudion skriver jag låtar och gör förproduktioner till mina band samt mastrar en del lokala bands demos.

Spelar och sjunger själv, Metal och Rock, och har 3 band för tillfället. Har medverkat på ett 10-tal album och turnérat en del i Europa.

Aktiva band:

Seethings - Sång

Enemy Is Us - Bas

F.K.Ü. - Sång

Tidigare synder:

Darkane - Sång

Sportlov - Bas

Har även agerat sessionsångare åt Andromeda och sjungit backing på album från bl.a. Nine, The Duskfall, Nocturnal Rites, Stonegard.

Det var lite om mig. Vi ses i trådarna! 😱

Hunnit med en hel del bra ser jag! 😆

Hann tyvärr aldrig ser sportlov live, trots att ni var häruppe i Falun och spelade..

Hursomhelst, välkommen skall du vara!

Link to comment
Dela på andra sajter

Hunnit med en hel del bra ser jag!  😄

Hann tyvärr aldrig ser sportlov live, trots att ni var häruppe i Falun och spelade..

Falun var fan lätt det bästa giget, stället var toktjockt och publiken var med hela tiden. Men det var ju förväntat i Vasaloppstrakter och allt! 😉

Hursomhelst, välkommen skall du vara!

Tackar!

Redigerat av isotone
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...