Jump to content
Annons

vilken musik sysslar folk med här?


pennudd

Recommended Posts

Lyssnar på det allra allra mesta. De flesta sound funkar, vare sig det är fråga om "riktiga" instrument eller elektroniskt. Men för att klargöra kan jag ju dra lite exempel på genrer som kanske är lite extra sköna: All sorts rock, elektroniskt, ambient, reggae, DnB, trance, m.m. Sen lyssnar jag även litegrann på HipHop, visor (tvära kast, jag vet), klassiskt, etc....... Det enda jag kanske har lite svårt för skulle väl vara dansband och opera. 😳

EDIT: Jahaaaaaaaaa "sysslar"! Tyckte det stod "lyssnar"! Haha 😕 Det var en annan femma. Men även där varierar det. Rockigt, elektroniskt, och inte sällan en blandning av de två. Hehehe.... 😱

Redigerat av ChromaWoods
Link to comment
Dela på andra sajter

  • 3 veckor senare...
Annons
  • Svar 67
  • Created
  • Senaste svar

Postat mest i detta ämne

Orkar inte läsa alla inlägg.. Men jag svarar däremot på ursprungsfrågan. Jag sysslar med musik.. Sen tycker jag inte att man behöver dela upp det i genre.. Som ljudtekniker så har jag inte råd att vara "rasistisk" .. Är det nåt som låter så lovar jag att göra mitt bästa för att det ska kunna återspeglas på bästa sätt 😛

Link to comment
Dela på andra sajter

Pysslar mest med metal. En blandning med Nu-metal och Art-metal. Visserligen är det inte den "vanliga" nu-metalen man menar jag pysslar med då det begreppet har blivit så brett.

Vid sidan om mina projekt så pysslar jag även med hiphop. Har hjälpt några killar att komma igång med sin musik och när deras anda faller på så producerar jag för dem (inte beats utan inspelning).

Jag trubadurar även med en tjej och då blir det mycket visklassiker och Cornelis samt Åkerström.

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu

×
×
  • Skapa ny...