Jump to content
Annons

När startade forum.studio.se?


Danabacken

Recommended Posts

Annons
Det startade 11-November 03 att döma av Olsbergs medlemsinfo.

Kommer finnas kvar t.o.m. 24 juli 2009 då det försvinner i en beige Saab 900 på E6:an, södergående riktning i höjd med Halmstad.

Hehehe... 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Det startade 11-November 03 att döma av Olsbergs medlemsinfo.

Kommer finnas kvar t.o.m. 24 juli 2009 då det försvinner i en beige Saab 900 på E6:an, södergående riktning i höjd med Halmstad.

Det var dåliga nyheter. Vi måste komma på ett sätt att manipulera framtiden!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det startade 11-November 03 att döma av Olsbergs medlemsinfo.

Kommer finnas kvar t.o.m. 24 juli 2009 då det försvinner i en beige Saab 900 på E6:an, södergående riktning i höjd med Halmstad.

Det var dåliga nyheter. Vi måste komma på ett sätt att manipulera framtiden!

Vägspärr i Laholmstrakten!

Link to comment
Dela på andra sajter

Det startade 11-November 03 att döma av Olsbergs medlemsinfo.

Kommer finnas kvar t.o.m. 24 juli 2009 då det försvinner i en beige Saab 900 på E6:an, södergående riktning i höjd med Halmstad.

Det var dåliga nyheter. Vi måste komma på ett sätt att manipulera framtiden!

Vägspärr i Laholmstrakten!

Grymt tips, jag tar med Grillkorv!

Link to comment
Dela på andra sajter

Vägspärr i Laholmstrakten!

Jag ställer upp om inte mornel lyckas hitta en lösning för forumets räddning.

Dan innan jag fyller år!! WHY!! DÅlig present där  😎

Jag vet inte mer än jag skrivit, men hoppas verkligen inte det är du som kommer stjäla forumet för ditt 23-årsfirande! 😉

Link to comment
Dela på andra sajter

Kommer finnas kvar t.o.m. 24 juli 2009 då det försvinner i en beige Saab 900 på E6:an, södergående riktning i höjd med Halmstad.

😎 fast jag har hört att det skulle vara i en Opel Ascona ?

😉

Redigerat av Starion
Link to comment
Dela på andra sajter

Det startade 11-November 03 att döma av Olsbergs medlemsinfo.

Kommer finnas kvar t.o.m. 24 juli 2009 då det försvinner i en beige Saab 900 på E6:an, södergående riktning i höjd med Halmstad.

Det var dåliga nyheter. Vi måste komma på ett sätt att manipulera framtiden!

Vägspärr i Laholmstrakten!

kan vi inte kirra vägspärren vid fylleån? 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Vägspärr i Laholmstrakten!

Jag ställer upp om inte mornel lyckas hitta en lösning för forumets räddning.

Dan innan jag fyller år!! WHY!! DÅlig present där  😄

Jag vet inte mer än jag skrivit, men hoppas verkligen inte det är du som kommer stjäla forumet för ditt 23-årsfirande! 😄

Spikmatta @ Eurostop Halmstad!

Link to comment
Dela på andra sajter

Betyder det inte bara att de kommer ta en norrgående riktning istället då? Jag bor bredvid E4 här i uppsala! jag kan stå och trycka på övergångställ knappen jätte mkt så att de är rödjus överallt! 😠

Haha! klockrent förslag! Vi får helt enkelt inrätta vägspärrar kors och tvärs över hela landet! 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Betyder det inte bara att de kommer ta en norrgående riktning istället då? Jag bor bredvid E4 här i uppsala! jag kan stå och trycka på övergångställ knappen jätte mkt så att de är rödjus överallt!  😄

Haha! klockrent förslag! Vi får helt enkelt inrätta vägspärrar kors och tvärs över hela landet! 😄

vem tar ö-vik? 😎

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tar mig ett snack med skogens konung häruppe i dalarna så skall ni få se på tyska kanelbullar med grädde gjord på hjortmjölk.

Älgarna kommer ha sina utkiksposter vid varje asfalterad väg i landet där de markerar målen (beigea saabar i det här fallet) med laser och älgkiss så att kanadagässen kan identifiera målet och bajsa ned hela vindrutan så att föraren inte kan göra en undanmanöver från den kamikaze-grävling som kommer driva ned bilen i diket! 😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...