Jump to content
Annons

Sunesha, Daniel Sunebring


Sunesha@mi7

Recommended Posts

Hej alla,

Jag är här för spana lite och kanske hjälpa till lite. Skall bli intresant att se utvecklingen av detta forum. Jag jobbar på generalagenten MI-7. Så jag här för att inhämta information och kanske ge några hintar då och då. Jag är här mer som arbetsperson och mindre privatperson.

Jag arbetar på MI7 som supportkille samt har ansvaret över dj-produkterna. Så om ni behöver hjälp med våra produkter så är jag den rätta mannen att tala med.

Jag hoppas att studios framtid blir bra och den växer. För att det roligt att se ny musik orienterad tidning i Sverige.

Link to comment
Dela på andra sajter

  • 1 år senare...
Annons
Oj..lite gammal tråd Mr Musik dribblat fram ur målgården... 😆

Men välkommen hit Sunesha.

Hahaha, ja det tänkte jag inte ens på 😆 - Sunesha har ju funnits med ett tag, trodde att han inte presenterat sig förrän nu.

Börjar väl vara på tiden att säga välkommen dock, eller? 😉

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Börjar väl vara på tiden att säga välkommen dock, eller? 😳

Ja, han kanske kommer hit oftare nu när vi välkomnar honom? 😱

VÄLKOMMEN!

Seså Sunesha, strunta i det där Cubase-forumet och kom hit! Eller gör som Claes och ägna 12h/dygn åt vardera forum... Haha! 😱

Redigerat av Linus
Link to comment
Dela på andra sajter

Eller gör som Claes och ägna 12h/dygn åt vardera forum... Haha! 😱

Vad är nu detta för påhopp... 😱😱

Ok - tittade på statistiken och såg att jag på något märkligt j-a sätt har hamnat högst i antalet inlägg här. Jag ska kanske skaffa en hobby...? 😳😆

Link to comment
Dela på andra sajter

Eller gör som Claes och ägna 12h/dygn åt vardera forum... Haha! 😆

Vad är nu detta för påhopp... 😆😱

Ok - tittade på statistiken och såg att jag på något märkligt j-a sätt har hamnat högst i antalet inlägg här. Jag ska kanske skaffa en hobby...? 😳😛

😆😱😱

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok - tittade på statistiken och såg att jag på något märkligt j-a sätt har hamnat högst i antalet inlägg här. Jag ska kanske skaffa en hobby...? :rolleyes:😛

Ett bra tips kan vara musik, det är både kreativt och roligt. Eller så kanske du kan inrikta dig på något område inom ljudteknik, som exempelvis att testa mikrofoner.

Men vad vet jag... som sagt, bara ett tips.

/Majken

Link to comment
Dela på andra sajter

Ok - tittade på statistiken och såg att jag på något märkligt j-a sätt har hamnat högst i antalet inlägg här. Jag ska kanske skaffa en hobby...? :rolleyes:  😛

Ett bra tips kan vara musik, det är både kreativt och roligt. Eller så kanske du kan inrikta dig på något område inom ljudteknik, som exempelvis att testa mikrofoner.

Men vad vet jag... som sagt, bara ett tips.

/Majken

Vilken bra idé - jag ska nog se vad jag kan göra... 🙁

Link to comment
Dela på andra sajter

Hej!

Välkommen har jag inte sagt till dig ännu!

VÄLKOMMEN!

😆

:musik

Precis! Välkommen! 🙂

EDIT: Man ska hälsa på alla! Det har mamma sagt...

Redigerat av Thimmie
Link to comment
Dela på andra sajter

Hallå där... Jag ser nåt väldigt skumt med den här tråden... 🙂

Sunesha postade den här tråden i januari 2004... och det har tagit fram tills nu innan folk svarar på den. Bättre sent än aldrig 😕

Men jag säger väl också välkommen så här två år senare 🥰

Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...