Jump to content
Annons

glad och ungdomlig kille...


Michael

Recommended Posts

Glad, mogen och ungdomlig kille med stort musikintresse söker folk med samma intresse för musik som kan hjälpa mig när jag fuckar upp vad det nu är jag sysslar med eller som vill sälja en virus ti till krafigt reducerat pris. tycker om att resa i världen, skruvad knarkmusik, ishacketechno, och diverse hippie flum och dessutom det mesta i världen som är musikrelaterat. Bosatt utanför stockholm. Vill du leka med mej får du gärna ta med dig dina egna leksaker.

hej 🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
Glad, mogen och ungdomlig kille med stort musikintresse söker folk med samma intresse för musik som kan hjälpa mig när jag fuckar upp vad det nu är jag sysslar med eller som vill sälja en virus ti till krafigt reducerat pris.  tycker om att resa i världen, skruvad knarkmusik, ishacketechno, och diverse hippie flum och dessutom det mesta i världen som är musikrelaterat.  Bosatt utanför stockholm.  Vill du leka med mej får du gärna ta med dig dina egna leksaker.

hej 😆

Välkommen!

Hoppas du kommer trivas.

(ishacketechno = Is Hacke Techno??.... no Hacke is forumräv) !?!

Redigerat av brojd
Link to comment
Dela på andra sajter

Bli medlem (kostnadsfritt) eller logga in för att kommentera

Du behöver vara medlem för att delta i communityn

Bli medlem (kostnadsfritt)

Bli medlem kostnadsfritt i vår community genom att registrera dig. Det är enkelt och kostar inget!

Bli medlem nu (kostnadsfritt)

Logga in

Har du redan en inloggning?
Logga in här.

Logga in nu
×
×
  • Skapa ny...