Fidden Posted January 9 Report Share Posted January 9 Haha, ja jag kan göra en outtake-video med alla mina tankepauser då jag försöker lista ut hur man säger "lans" eller nåt annat trivialt. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 9 Report Share Posted January 9 Sir Lancelot? Ivanhoe Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 9 Report Share Posted January 9 (edited) Ivan Hoe. Senare gift med Japanskan Yogon Afaka. Således känd som Ivan Afaka Hoe. Edited January 9 by Fidden Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 9 Report Share Posted January 9 Det blev inget långvarigt äktenskap. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 9 Report Share Posted January 9 Beslutet var ömsesidigt har jag hört. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 9 Report Share Posted January 9 Va gott 🥳 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 9 Report Share Posted January 9 3 timmar sedan sa Fidden: Haha, ja jag kan göra en outtake-video med alla mina tankepauser då jag försöker lista ut hur man säger "lans" eller nåt annat trivialt. Lansförrädare har jag hört är ett ord på uppgång! Jag kan ha hört fel också... Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted January 9 Author Report Share Posted January 9 90-talsradio var teh grej! Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted January 9 Author Report Share Posted January 9 19 minuter sedan sa Dark Of Light: Lansförrädare har jag hört är ett ord på uppgång! Jag kan ha hört fel också... Du hörde fel för ”kransförrädare” ska det vara. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted January 9 Author Report Share Posted January 9 47 minuter sedan sa CHAE: Du hörde fel för ”kransförrädare” ska det vara. Det är någon midsommar-grej… Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 9 Report Share Posted January 9 Pål Meander jobbar väl som materialförvaltare i lansförrådet. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 9 Report Share Posted January 9 Dagens avsnitt heter "Hästen och fältskären". Men de har egentligen inget med varandra att göra. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 9 Report Share Posted January 9 Men det tar lite tid för att min dator tror att den bara får använda 20% av processorn. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted January 9 Author Report Share Posted January 9 @Fidden Oavsett, nu väntar vi fem (5!) prenumeranter på ”content”. Chop-chop!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 9 Report Share Posted January 9 De andra 4 är mina fejkanvändare. Det är bara du som väntar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 9 Report Share Posted January 9 Tror det sket sig. Efter en evighets rendering stod jag där med en video som funkade som förväntat i 3 minuter, sen var det ett bildspel resterande 17. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted January 9 Author Report Share Posted January 9 34 minuter sedan sa Fidden: De andra 4 är mina fejkanvändare. Det är bara du som väntar. 😔 25 minuter sedan sa Fidden: Tror det sket sig. Efter en evighets rendering stod jag där med en video som funkade som förväntat i 3 minuter, sen var det ett bildspel resterande 17. Låter som vilken OH-presentation som helst. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 9 Report Share Posted January 9 21 minuter sedan sa CHAE: 😔 Låter som vilken OH-presentation som helst. Ja just det ja, du gillar ju sånt därnt! Nu är den påväg upp iallafall. Fick censurera lite för att få ladda upp till youtube kom jag på. Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted January 9 Author Report Share Posted January 9 3 minuter sedan sa Fidden: Ja just det ja, du gillar ju sånt därnt! Nu är den påväg upp iallafall. Fick censurera lite för att få ladda upp till youtube kom jag på. I feel blessed🥹 LIKE! COMMENT!! SUBSCRIBE!!! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 9 Report Share Posted January 9 Här är den. Tar en liten stund innan youtube fått upp den tilll 1080p, men den är ju sönderkomprimerad ändå så det spelar kanske ingen roll. Har inte lyckats räkna hur många gånger storfeskarn dör i detta avsnittet. Det lämnar jag till er. 2 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 10 Report Share Posted January 10 (edited) Ja, en storfeskande kontorsknodd kanske inte är gjord för att överleva på de hårda Fiddenska slagfälten. BTW, "FältCHAEr", bloody genious... Kjell Olof FältCHAEr 👍 Kpd? Edited January 10 by Dark Of Light Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 10 Report Share Posted January 10 Kaffe ☕️ Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted January 10 Author Report Share Posted January 10 2 timmar sedan sa slejnard: Kaffe ☕️ Vart te på jobbet. 1 Link to comment Share on other sites More sharing options...
Fidden Posted January 10 Report Share Posted January 10 Jahaaa, man måste ha studioversionen av davinci resolve för att kunna utnytta GPU-encoding/decoding. Det förklarar ju lite. Blir ju sjukt nyfiken på att testa skillnaden. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 10 Report Share Posted January 10 3 Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 10 Report Share Posted January 10 3 timmar sedan sa CHAE: Vart te på jobbet. Gott he å! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Naymari Posted January 10 Report Share Posted January 10 19 hours ago, CHAE said: Du hörde fel för ”kransförrädare” ska det vara. 18 hours ago, CHAE said: Det är någon midsommar-grej… I kranskommuner är där det är mest midsommarfiranden Link to comment Share on other sites More sharing options...
CHAE Posted January 10 Author Report Share Posted January 10 2 timmar sedan sa slejnard: Gott he å! Indeed very much so! 54 minuter sedan sa Naymari: I kranskommuner är där det är mest midsommarfiranden Korrekt! Link to comment Share on other sites More sharing options...
Dark Of Light Posted January 10 Report Share Posted January 10 1 timme sedan sa Naymari: I kranskommuner är där det är mest midsommarfiranden En del flaggor firas också, vill jag flagga för. Link to comment Share on other sites More sharing options...
slejnard Posted January 10 Report Share Posted January 10 Är i en låg fas med musikutövandet men jobbar på det. Försöker lyssna istället på sånt jag gillar. Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts