Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Ny sida på det Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 På tal om 20-talet förresten. Nu är vi där även i längstah. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 Det blev Tone Sekelskifteshus och Jan Ove Fjällfil som gick till final. 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 4 februari 2023 Dela Postat 4 februari 2023 😃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2023 Dela Postat 5 februari 2023 Godmorgon å KPD. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2023 Trådstartare Dela Postat 5 februari 2023 Go moron, Längstah! Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 februari 2023 Dela Postat 5 februari 2023 On 2023-02-04 at 05:40 sa slejnard: Ja jag vart uppe tidigt. Halvknasiga drömmar. Kom fram till att jag duger som jag är. Vi duger alla. Gott nog med fel och brister. -23 ute! Tvivel drabbas vi alla av. Ibland lossnar det bitar från den där perfekta fasaden vi så gärna presenterar för andra och oss själva. Men i bästa fall är det bara en tillfällig svacka. Ingen är ju perfekt men du ska komma ihåg att vi alla duger trots våra fel och bristningar. Du har ju hur mycket positiva egenskaper som helst. Tänk på dem istället. 11 timmar sedan sa Fidden: En kollega har sagt att brynt smör chilli är det bästa som hänt chipssmaksmarknaden sedan refflorna uppfanns. Så dom fick det bli. Hur var denna Neos gåva till mänskligheten? 1 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 februari 2023 Dela Postat 5 februari 2023 1 timme sedan sa Dark Of Light: Hur var denna Neos gåva till mänskligheten? Venne... Jag tyckte inte de var nåt speciellt. Men de var helt ok. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 februari 2023 Dela Postat 5 februari 2023 Eller nu ser jag att jag massuppfittade frågan lite, men du fick svaret ändå. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 5 februari 2023 Dela Postat 5 februari 2023 😀 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2023 Dela Postat 5 februari 2023 ☺️ Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 5 februari 2023 Trådstartare Dela Postat 5 februari 2023 🙃 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 5 februari 2023 Dela Postat 5 februari 2023 Snurrade runt på tuben och hittade min favoritskiva som jag aldrig köpte när den fanns att köpa. Denna låten är den finaste låten som någonsin gjorts om att flytta till Stockholm. Ville bara säga det. Resten av skivan är det finaste som gjorts om andra saker. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 5 februari 2023 Dela Postat 5 februari 2023 Ja det var en bra låt 🎵 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Naymari Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 He tidigt Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 Jo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 Jåh Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 -10°. Badväder. Kpd? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 Jo Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 Very bad Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 Badboll? Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
slejnard Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 Soffan i lunchrummet på jobbet är nog en av de bästa investeringar vi gjort. 500:- på secondhand. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 En kollega driver på för att köpa in en åt oss också. Den kostar över 20000. Jag ställer mig lite tveksam till det. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 februari 2023 Trådstartare Dela Postat 6 februari 2023 Poetiskt rättvisa i Turkiet frågetecken. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 Det skulle väl vara om epicentrum var exakt på Erdogan och påverkat område var ca 1kvmtr Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 februari 2023 Trådstartare Dela Postat 6 februari 2023 Mm true Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
CHAE Postat 6 februari 2023 Trådstartare Dela Postat 6 februari 2023 2 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Fidden Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 4:48 känns som det var precis så det var 😄 Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 2 timmar sedan sa CHAE: Bad lip reading är teh shit. Det värsta är ju en del av deras låtar som faktiskt är riktigt bra. Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Dark Of Light Postat 6 februari 2023 Dela Postat 6 februari 2023 4 timmar sedan sa CHAE: Poetiskt rättvisa i Turkiet frågetecken. Indeed. Nu ska vi tydligen bistå med peng. Fem miljoner till Turkiet och två miljoner till Syrien. Små peng i sammanhanget men det är väl tanken som räknas. Mycket snack om att Finland skulle gå med i NATO utan Sverige, men det verkar som om de vill vänta på oss. Frågan är om vi hade väntat på Finland om läget vore det motsatta..? Troligtvis inte... Link to comment Dela på andra sajter More sharing options...
Recommended Posts