Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons

Ser i mina journaler att de rekommenderar minimalinvasiv kirurgi i Uppsala, för att operera bort min cancer. Kanske räcker med att åka dit och göra ett ingrepp för att sedan åka hem samma dag igen. Men förmodligen blir det någon natt i Uppsala ändå. Men jag får ett tydligare svar på måndag. Så det är väl bäst att bara avvakta under helgen så får jag veta bättre då. 

Väntar på recept på en mildare hostmedicin som inte belastar levern så mycket. Var in på apoteket och frågade om den jag har nu och fick veta att jag inte skulle ta den. Sa att jag kommer in med flaskan så får de hantera resten av innehållet i den. Då svarade apotekaren att det är många som vill åt den på svarta marknaden, konstigt svar. Såg att hanns kollegor reagerade på den kommentaren med, haha! 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo har ju svårt för att äta då jag inte känner hunger, men om det är gott så går det bättre att käka med. Måste bara installera nya lampor på min lådcykel då det blivit så mörkt ute nu för tiden. Annars åker jag nog vilse i mörkret. Annat var det förr i tiden när vi hade ljusa nätter och varma dagar. Någon mer som minns så längt tillbaka i tiden? 

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan sa slejnard:

Ja gör och är gott. Det var inte så längesen det var ljust och varmt. Det blir mörkare men blir ljusare igen snart. Känns hoppfullt!
 

Bara Gud skickar ett svärd och klyver den där satans herren omedelbums! Amen! 

Risken är att det blir ljusare och sedan mörkare än du kan ana. Världen har inte stått så här nära undergång sedan Cubakrisen... eller om det var när Facebook lade ner sist?

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan sa slejnard:

Bara Gud skickar ett svärd och klyver den där satans herren omedelbums!

Ja, det där får du ta med Neo! Vad har Satan gjort för ont? Han är inte inblandad i detta, Ni människor har en egen vilja, NI bestämmer över era egna handlingar! Det enda han gör är att gå loss på de som förtjänar det in the afterlife. 

Nåja, på sista tiden har han tröttnat och flyttat över en hel del på mitt bord.
(Ni har väl sett den nästan sanna TV-serien Lucifer?)

Kpd?

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...