Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons

Vad segt det är att bara gå och vänta just nu. Har en massa saker jag borde göra, men ingen energi att göra det. Och det jag börjat göra tar lång tid eller blir så fel att jag får göra det igen. Antar att jag får försöka vila och ta de lugnt så mycket jag kan tills på fredag när jag har ett läkarmöte. För att sedan bara genomlida tiden tills på måndag då jag ska får besked om hur de tycker att min cancer ska behandlas. 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa -k9-:

Vad segt det är att bara gå och vänta just nu. Har en massa saker jag borde göra, men ingen energi att göra det. Och det jag börjat göra tar lång tid eller blir så fel att jag får göra det igen. Antar att jag får försöka vila och ta de lugnt så mycket jag kan tills på fredag när jag har ett läkarmöte. För att sedan bara genomlida tiden tills på måndag då jag ska får besked om hur de tycker att min cancer ska behandlas. 

Vila på och ta det lugnt.

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa slejnard:

Mycket bra titel 😂

Mystiskt värre! PK med "hen" där också.

58 minuter sedan sa -k9-:

Vad segt det är att bara gå och vänta just nu. Har en massa saker jag borde göra, men ingen energi att göra det. Och det jag börjat göra tar lång tid eller blir så fel att jag får göra det igen. Antar att jag får försöka vila och ta de lugnt så mycket jag kan tills på fredag när jag har ett läkarmöte. För att sedan bara genomlida tiden tills på måndag då jag ska får besked om hur de tycker att min cancer ska behandlas. 

Fluffa kuddarna och mys loss med en god film för att skingra tankarna! Just nu kanske du inte är i form för större äventyr!? Koppla av och krya på dig!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Dark Of Light:

Mystiskt värre! PK med "hen" där också.

Fluffa kuddarna och mys loss med en god film för att skingra tankarna! Just nu kanske du inte är i form för större äventyr!? Koppla av och krya på dig!!!

Finns inget vettigt att kolla på bara. Så jag spelade lite dataspel med en polare från lågstadiet. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

I 30 minuter i SVT så ser man ju hur SDs egna medier utrycker sig kring invandrare. Men det är bara ett urplock av allt som sägs där.  Det är ett program som är värt att se för att förstå SD bättre. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa CHAE:

@-k9- Ta hand om dig och vila ut

Jo det borde jag göra. Men det är ju så mycket som jag skjutit upp för att jag mått dåligt. Och nu har jag fått en deadline, snudd på bokstavligen, när jag borde ha fått dessa saker gjorda. Vissa saker borde jag göra innan snön faller, men det kommer bli svårt att hinna efter en operation, även om jag skulle bli helt frisk efter den. Kommer ju ta lång tid innan jag kan ta i med fysiskt arbete och så, menar jag. 

Får se om jag kan ha råd att anlita någon för att göra vissa jobb. Men elpriserna och fjärrvärmepriserna är ju så höga just nu att jag inte vågar anlita någon just nu. 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan sa slejnard:

hehe...det där är så förlegat.

Ja. Å andra sidan... nämn en sak som inte är just det här inne 😄

6 timmar sedan sa -k9-:

Hittade något at glo på ändå. Fick bli "Stockholm" på HBO Max. Lite småkul men inte alls helt som Norrmalmstorgsdramat faktiskt gick till. 

Den där filmen är rätt så speciell, indeed.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...