Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons
8 minuter sedan sa Dark Of Light:

Zologiskt. Samt håren de fäller värmer ju även om själva hundarna inte är på plats.

Kpd?

De har precis fällt så jag har en massa päls på golv och möbler. Dammsuger tre gånger om dagen just nu. Men hu vet jag varför möbler heter FURniture på engelska. 

Jo en kopp kärlek får det allt bli. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Drömde att min cancer var obotlig, men blev inte upprörd av det. Valde att packa en lätt packning och dra på cykelsemester istället. Tänkte att vad gör det om det blir en jobbig semester när jag ändå skulle sitta hemma och ha det jobbigt om jag inte gjorde något vettigt den sista tiden. Började cykla och blev helt säker på att om jag bara kunde ta mig till Värmdö och bada i Virträsket så skulle jag bli frisk. Tor att jag får åka och besöka Snigeldynamits familj som bor där. Om nu Snigeldynamit är den jag tror hon är. 😉 

Link to comment
Dela på andra sajter

Kom och tänka på när min mamma bara hade några torra Distalgesic att bjuda på till kaffet när vi fick finbesök. Hon menade iofs digestive. 

Lite roligt när hon tröttnade på att spela kort och sa att hon inte längre orkade sitta här och "kasta lappar"... haha!  

  • Haha 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...