Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons
7 timmar sedan sa Neosus:

När ska dom få iordning på dig med det där joxandet?

julli-kaffe.GIF.16e2f63255d0c6c6bc292df5a8cb384b.GIF

 

Fick veta vad det är med buken idag. Både bra och dåliga nyheter. Det är cancer men inte i bukkörteln. Det är en ganska liten tumör i levern som sitter "bra" till då den blir relativt lätt att operera bort. Ska in på en till röntgen i morgon för att de ska kolla om det finns spridningar vilket de inte tror baserat på de röntgen jag redan gjort. Nästa måndag får jag svar på vad den bästa behandlingen kommer vara för mig. Men nu ser det lovande ut, då det som sagt ser ut att vara en liten bit av lever som behöver plockas ut. Så jag är mera lättad av detta besked än jag vågade hoppas på att vara efter detta besök. 

Åt för första gången sedan i fredags idag, så även där är det ett framsteg. 
 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Neosus:

På onsdag ska jag vara fotomodell för en dag..

Eller ja alltså typ i 10 minuter... typ!

Eller alltså jag ska ta körkortsfoto!

Ska förnya körkortet!

 

Fast ser man inte bara äldre ut på dem? Borde ju heta föräldra körkortet, is så fall. 

Eller om åldras lika bra som du så kanske förädla körkortet är ett bättre ordval. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa -k9-:

Fick veta vad det är med buken idag. Både bra och dåliga nyheter. Det är cancer men inte i bukkörteln. Det är en ganska liten tumör i levern som sitter "bra" till då den blir relativt lätt att operera bort. Ska in på en till röntgen i morgon för att de ska kolla om det finns spridningar vilket de inte tror baserat på de röntgen jag redan gjort. Nästa måndag får jag svar på vad den bästa behandlingen kommer vara för mig. Men nu ser det lovande ut, då det som sagt ser ut att vara en liten bit av lever som behöver plockas ut. Så jag är mera lättad av detta besked än jag vågade hoppas på att vara efter detta besök. 

Åt för första gången sedan i fredags idag, så även där är det ett framsteg. 
 

Bra att få komma framåt i det där.. Det finns roligare saker att göra än att sitta och vara dålig hela tiden.

 

Redigerat av Neosus
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...