Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2022 (alias Längstah)


Dark Of Light

Recommended Posts

Annons

Tydligen så var mina andningsövningar som jag fick av min sjukgymnast farligare än att äta. Så de är ju bara att sluta andas med. 

Testamenterar här med min Stålsträngade Taylor till Slejnard. 

Får gå och sova nu så att jag kan använda min apap mask och få lite syre boost igen. 

G´natt! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jo det var ju "Duellen" på SVT som var lite som "1 mot Sverige". 

Men G'natt på riktigt nu. Råkade komma på att det var det programmet jag sökte här om dagen, medans jag just nu borstade tänderna. 

Link to comment
Dela på andra sajter

11 timmar sedan sa slejnard:

iDol

Verkar vara många bra som sökte i år. Men jag pallar inte att kolla på det programmet ändå, blivit för uttjatat. Men kul att det sänds för dem som gillar det. Lite som jag känner för mello känner jag för Idol. Inget jag vill se men kul att de sänds då så många älskar dem. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Har ett fickur som nog är den enda klocka jag har. Mina andra klockor är på saker som inte är klockor. Fjärrvärmeanläggningen och mikron är de enda digitala klockor jag har förutom datorn och mobiltelefonen. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Fick ett nytt symptom i natt med. Var jätte B-nödig hela natten men hade inget B-material att leverera. Resulterade att jag vaknade och fick sätta mig på B-centralen och inmatnings enhetens porslinsstol säker 20 gånger i natt. Helt utan något resultat. Så det blev inte mycket sova av. 

Har ju läkartid på måndag men jag ringde vårdcentralen nu ändå, för att se om de tycker att jag ska komma in. Åt två skivor bröd och blev aspackad igen. Tror inte att det har med blodsockret längre, men har ingen aning om vad det kan bero på. 

Ska nog testa med en KPD och se hur det blir. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...