Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
35 minuter sedan sa Neosus:

Cheezballz! 

Näh. Detta är ju Slejs ka-boomcookies! 👇

1 timme sedan sa slejnard:

Vi åt plättar. Så gott.. med hjortronsylt å extra socker. Plättar är ju såna där runda man steker i stekpanna och som ni kallar kaboomcookies! 

 

5 minuter sedan sa Fidden:

Trumpsupportrarna har brutit sig in i Capitol-byggnaden... Det börjar likna ett riktigt kuppförsök. 

Ja, detta är the sign of the times. Trump häller ju bensin på sina redan farliga eldar.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)
2 hours ago, Dark Of Light said:

En annan sak som är intressant att Eliasson "avgår". Man undrar ju åt vilket väderstreck han nu kommer passas till?

Han blir omplacerad. Rimlig placering är nog Kumla. Men han blir nog kvar som generaldirektör någonstans. Gissar på FRA, där kommer han i alla fall att vara tyst.

Link to comment
Dela på andra sajter

16 minuter sedan sa Dark Of Light:

[...]

Ja, detta är the sign of the times. Trump häller ju bensin på sina redan farliga eldar.

Trumpsupportrarna skämmer fan i mig ut hela jävla USA. Det finns dock vettiga republikaner. De flaggviftande, Don’t tread on me-rednecksen på Capitolium är INTE några av dem.

Fy fan.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mmm. Man undrar ju om inte dessa individer är så pass hjärntvättade så att de befinner sig i samma psykotiska tillstånd som Hitlers anhängare. Nu kom en dos verklighet och det rubbade inte hans världsbild alls.

Det som hände i Capitolium var egentligen inte oväntat. tRumps retorik ger upphov till sådant här. Även hans försiktiga "lugnande" av de sina efter att det hänt tyder ju på om man läser mellan raderna, att han njuter av situationen.

Jag undrar vad Pence tänker om sin chef numera?  

  • Gilla 1
Link to comment
Dela på andra sajter

Postat (redigerat)
4 timmar sedan sa Dark Of Light:

Mmm. Man undrar ju om inte dessa individer är så pass hjärntvättade så att de befinner sig i samma psykotiska tillstånd som Hitlers anhängare. Nu kom en dos verklighet och det rubbade inte hans världsbild alls.

Det som hände i Capitolium var egentligen inte oväntat. tRumps retorik ger upphov till sådant här. Även hans försiktiga "lugnande" av de sina efter att det hänt tyder ju på om man läser mellan raderna, att han njuter av situationen.

Jag undrar vad Pence tänker om sin chef numera?  

Håller med! Hela grejen är en stor jävla skamfläck för hela det amerikanska folket. T o m många av republikanerna fördömer det här och DTs agerande.

Fy fan vilket cluster fuck!!! Jag var otroligt imponerad av polisens superlugna roit control-agerande. Det hade väl lätt kunnat sluta i massor av döda. Tårgas FTW, liksom.

Är inte ofta de åberopar det 25:e tillägget...

Redigerat av CHAE
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...