Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
8 timmar sedan sa slejnard:

Morn å KPD. Ja de borde föregå med gott exempel istället hycklar de. 

 

2 timmar sedan sa CHAE:

Hela den här pandemilagen hamnar något i skymundan efter de senaste dagarnas avslöjanden. Det sänder ju otvivelaktigt vissa...signaler (🙄) och fan vet hur det här ska gå.

Det är inget annat än ett satans jävla klavertramp från folkvalda politiker. Ett cluster fuck som inte gått obemärkt förbi. Hyckleri är vad det är!

 

2 timmar sedan sa Neosus:

Våra politiker är det sista man kan lita på! Det kan ni lita på!

Att inte lita på!

Lita på det!

 

 

2 timmar sedan sa pme:

Man undrar varför inte SÄPO säger nej. Det borde vara deras jobb att skydda de folkvalda mot biologiska hot, även om de som inte har direkt avsikt att skada.  Tomten från MSB (Myndigheten för Sol och Bad) står kanske inte under heltidsbevakning, men han får nog snart någon form av A-kassa.

Politiker är som blöjor... De bör bytas ut med jämna mellanrum och utav samma anledning.

Link to comment
Dela på andra sajter

Mordet på Kim Wall har ju "alla" hört talas om. Den danska u-båtsgalningen som tog livet av denna svenska journalist bara för att... Ja... Varför?

SVT Play har en serie i 6 delar om händelsen, vid namn Utredningen. 
Riktigt bra gjort.

Berättelserna är många och sanningen om vad som egentligen skedde vet nog bara han som gjorde det. Han finns inte direkt med personligen. Aldrig ens med i bild utan bara som en gestalt, ett spöke utan konturer. En person någonstans bakom lyckta dörrar till ett förhörsrum eller en cell.

Snyggt, spännande, sorgligt, stillsamt och skrämmande. Gripande in i själen är denna historia om ett vansinnes dåd som känns sådär lagom obegripligt.

Fullt med duktiga danska skådespelare men även ett par kända svenska namn dyker kupp. Pernilla August & Rolf Lassgård i rollerna som Kims föräldrar gör det så övertygande som bara de kan.

9/10 tvångströjor.

 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 minut sedan sa Neosus:

Har även Corel Videostudio 2018 men den går fort att rendera men då är programmet inte lika kul som Davinci istället så därför använder jag Davinci eftersom det är kuligare än det andra som är mindre kuligt!

 

Jag körde nåt Windows movie maker tror jag, när jag gjorde våran flygtripp. Det var också väldigt begränsat. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...