Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2021 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
10 minuter sedan sa Fidden:

Istället för att jobba vidare på förrgårdagens nyårslåt råkade jag göra en ny... Blev nog lite mer än en skiss denna gång, men klart är det inte. Jag vet inte om jag råkade göra en kopia av 747 bara.

 

Bra skit! Jobba vidare på den. Kanske få texten att flyta bättre också. Bra!!!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Dessa båda lag är som jag sa förut sådana man aldrig ska räkna ut. "Problemet" med Finland är att de presterar bäst under press. När de nästan uträknade. Det är då de ångar på. Sisu? Kanske det ja...

Oavsett vilket lag som hade vunnit hade det varit välförtjänt.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Kpd?

Btw, det är ju väldigt vad våra politiker eller myndighetspersoner ränner. Ja, ni vet dem som ska liksom vara lite bättre än vi.

Föregå med gott exempel...

Först var det ju som bekant vår statsminister som rände lite nödvändigt men sedan ar de trillat in en och en. Magdalena Andersson såg det ytterst nödvändigt att åka skidor i norr. Chefen för MSB (Myndigheten för Sol och Bad) gjorde en nödvändig semesterresa till kanarieholmarna och nu senast tyckte moderaternas utrikespolitiske talesperson Hans Wallmark att det var nödvändigt att resa till Las Palmas.

Jag har länge svurit över vanligt folk som under en pandemi inte kan besinna sig utan prompt måste festa ute på lokal, trängas i någon shoppingcenter eller åka på skidresor... Ni vet, sådär nödvändigt.

Tyskarna hade rätt... die dummen schweden.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Hela den här pandemilagen hamnar något i skymundan efter de senaste dagarnas avslöjanden. Det sänder ju otvivelaktigt vissa...signaler (🙄) och fan vet hur det här ska gå.

Det är inget annat än ett satans jävla klavertramp från folkvalda politiker. Ett cluster fuck som inte gått obemärkt förbi. Hyckleri är vad det är!

Link to comment
Dela på andra sajter

pme (oregistrerad)

Man undrar varför inte SÄPO säger nej. Det borde vara deras jobb att skydda de folkvalda mot biologiska hot, även om de som inte har direkt avsikt att skada.  Tomten från MSB (Myndigheten för Sol och Bad) står kanske inte under heltidsbevakning, men han får nog snart någon form av A-kassa.

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...