Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
1 timme sedan sa Dark Of Light:

Ingen större tanke bakom att hamstra toapapper. Den inhemska produktionen av just den varan fortlöper utan problem så...

Du har så rätt. Sverige har inte haft varken krig eller riktigt elände på 200 år. Bara en massa i-landsproblem. Men, nu var det ju inte vårt fel att coronan kom igång och fick fäste, oavsett vad Kina säger.

BTW, Finland stängde sina gränser nyss.

Håller med! Kina experimenterar för mycket. När jag var liten cyklade alla kineser! Kan utvecklingen gått för snabbt där? 🤔

Link to comment
Dela på andra sajter

jävlar vilket framgångsavtal Mariah har, varje låt är en RnB-hit på The Emancipation Of Mimi...

We Belong Together var etta på billboard-listan i 14 veckor och på tvåan fanns hennes låt Shake It Off sen fick hon ytterligare en etta Don't Forget About Us

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

15 minuter sedan sa ewroL:

chattade med Mariah Carey på MSN Messenger back then när jag var 15 år. Hon utgav sig för att vara ett fan bara, men skickade Say Somethin' So So Def Remix i mp3 till mig där jag var med lol

i denna är jag med som ni kanske vet lol. ni hör ju på versionen på Spotify mig oxå där. Så detta är ju ingen bluff eller så utan den officiella versionen

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

betalning skedde som att jag fick va med en jävla bra låt vokalt sett. hon är ju en vandrande stämbandsknuta numera och låter förjävlig live. 

bara jag som tycker hon kan låta ond som pressar på med sin skadade röst? vissa toner lixom... I Want To Know What Love Is (covern) t.ex.... från 2009

 

 

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

Jag är medial. Har sett en identitetsbild på Mariah. Hon är en nature-woman. Pocahontas. Förmörkad lite. Har en kostym gjort på döda spindlar. Två lotusblommor av ljus på huvudet i olika färger. Hon har avtal med en demon om framgång i musik och berömmelse, och har tappat sin själ sedan länge...
 
Link to comment
Dela på andra sajter

8 minuter sedan sa Naymari:

Inte för att vara den som är den. Men du länkar till en Remix. Mariah har med 95% sannolikhet ingenting med den att göra

Jo jag vet allt om Mariahs musik. Det är den officiella remixen till en singel från TEOM (Say Somethin') PLUS ATT DEN ÄR OMSJUNGEN OCH ÄR EN BÄTTRE LÅT VOKALT SETT ÄN URSPRUNGSLÅTEN. 

Say Somethin' So So Def Remix finns på Mariah's Spotify-sida. So So Def är ju världskänt. 

 

Hon har massa omsjungna So So Def Remixer. 

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa slejnard:

Håller med! Kina experimenterar för mycket. När jag var liten cyklade alla kineser! Kan utvecklingen gått för snabbt där? 🤔

Min teori är att de nuppar för mycket.

1 timme sedan sa ewroL:

framgångsavtal  i musik med en demon i utbyte mot hennes själ

Jag hade inte sex med den där kvinnan Carrey!

15 minuter sedan sa Naymari:

Inte för att vara den som är den. Men du länkar till en Remix. Mariah har med 95% sannolikhet ingenting med den att göra

Så är det. Ett par gånger per år kommer den här Mariah historien fram. Det enda som vi med klarhet har kommit fram till är att meth is a bitch.

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Mariah gör allt för att va bäst, i studion. Hon jobbar som en buffel med att lägga ner rösten. Omtagning efter omtagning. Varje ton ska vara maxad. Det finns inget som undgår henne. Så har det varit sedan hennes första skiva. ALLTID BÄST.

Redigerat av ewroL
Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa Naymari:

Happ. Annars då? Har någon hamnat i karantän?

 

inte för att måla fan på väggen, men har idag haft huvudvärk och kliat/torr i halsen.

Kanske blir karantän för mig. Får se när jag vaknar imorgon

OM du vaknar.

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan sa Naymari:

Happ. Annars då? Har någon hamnat i karantän?

 

inte för att måla fan på väggen, men har idag haft huvudvärk och kliat/torr i halsen.

Kanske blir karantän för mig. Får se när jag vaknar imorgon

Knegar som vanligt men flertalet arr är på väg att läggas på is..

 

ajaja då 😮 hoppas du blir kurerad snart! Såg på Instagram att Micke H jobbar hemifrån. Kanske skulle vara klokt om de som Har möjlighet Får göra det! 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...