Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2020 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Vilken tragikomisk figur egentligen. På måndag kan allt vara bra och strax till höger men redan på tisdagen så har allt varit åt helvete i åratal och framförallt vänsterut.

1 timme sedan sa Fidden:

En gång chattade jag med Greta Garbo, men det sjuka var att hon uppgav sig vara en medelålders lastbilschaufför från Norrtälje. 

Jag är helt övertygad om att jag har Garbo som granne. Samma gång, samma solglasögon och sjal. 

Link to comment
Dela på andra sajter

1 timme sedan sa Naymari:

Happ. Annars då? Har någon hamnat i karantän?

 

inte för att måla fan på väggen, men har idag haft huvudvärk och kliat/torr i halsen.

Kanske blir karantän för mig. Får se när jag vaknar imorgon

Å andra sidan, om du står upp och ner på händerna så får du mensvärk och får smörja in fötterna. Då kanske du klarar dig? 😄

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

2 hours ago, Dark Of Light said:

Btw, det kan inte vara lätt att vara liveartist med det som huvudsakligt levebröd i dessa virus tider... De mest framgångsrika har säkert bröd för dagen i form av besparingar men de längre ner i näringskedjan får sig en rejäl dos verklighet...

Ja fyfan. Är glad över att jag jobbar med inspelad musik istället för att framföra musik. 

Link to comment
Dela på andra sajter

51 minuter sedan sa Naymari:

Ja fyfan. Är glad över att jag jobbar med inspelad musik istället för att framföra musik. 

Ja så är det ju. Kanske kan detta ge upphov till ngn slags utveckling av "live via nätet" spelningar på ett bredare sätt. Merchen kan man ju sälja via nätet också, ser framför mig när artisten gör ett reklamavbrott mellan låtarna i giget för sina T-shirts, kepsar, golfbollar och whateverfloatsyourboat. Artisten sparar ju turné omkostnaderna också på ett dramatiskt sätt + att turnén tar inte mer än ett dygn med uppbygget av scen och ner rivning av densamma..

Nej... Samma sak blir det ju inte men i dessa tider så...

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...