Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
21 timmar sedan, Neosus said:

Det verkar som jag har övergett Cakewalk ändå. Sitter bara i Cubase och joxar. Finns en hel del mumsiga grejer där i...

Så nu vet ni det!

 

Jag använder bara Cubase jag. 🙂

edit/ Stavvårs

Redigerat av -k9-
Link to comment
Dela på andra sajter

7 timmar sedan, ewroL said:

 

Vad tycks?

 

6 timmar sedan, Dark Of Light said:

[...] man blir ju förbannad!

Blir inte förbannad men jag hör inte vad han sjunger så personligen hade jag önskat subtitles😑

59 minuter sedan, Dark Of Light said:

Apropå det ja...

864DC98D-073F-48FB-9303-3294CD112282.jpeg

Den gamle och huvet.

...och tänk; han använder varken schampoo eller balsam och blir ändå fotogenisk af😮

4 minuter sedan, Dark Of Light said:

Sidan 6.

Of course...

Link to comment
Dela på andra sajter

Elvis kallade sin för Lil´Elvis. Jag kände en gitarrist som kallade sin för KilleKalle...

Äh....

Jag är skeptisk för att döpa hästen för något speciellt. Jag brukar vråla "GIVAKT!" när det är dags. Det får resultat och har i alla fall en viss lugnande inverkan på brudarna.

Link to comment
Dela på andra sajter

Serietips på Netflix: Atypical. Om en autistisk tonårings vedermödor. Ingen doku alls men välspelat och jeffligt roligt... ibland. Min styvdotter är autistisk så man känner igen sig en smula. Känner igen mig i handlingen i övrigt också men det ska inte jag tråka ut er med...

Link to comment
Dela på andra sajter

13 minuter sedan, Dark Of Light said:

Serietips på Netflix: Atypical. Om en autistisk tonårings vedermödor. Ingen doku alls men välspelat och jeffligt roligt... ibland. Min styvdotter är autistisk så man känner igen sig en smula. Känner igen mig i handlingen i övrigt också men det ska inte jag tråka ut er med...

Intressant lät det. 👍

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...