Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

19 minuter sedan, slejnard said:

Grejar med ny låt. Tänkte visa en snutt och undrar om jag är på rätt spår? Tänk vintage ☺️

 

https://www.dropbox.com/s/l5byq5mrqm4mvi7/Waltz with Louice testsnutt.wav?dl=0

Ja d e du! Ligg inte så högt i tonart med sången, sänk den lite för bättre kontroll. VARFÖR tänker jag mungiga? Eller sitar? Lite Beatles sådär....

18 minuter sedan, slejnard said:

Intressant lät det. 👍

Ja, d e d d e!

13 minuter sedan, Neosus said:

När jag skriker GIVAKT så...ringer dom efter vitrockarna.. 😳 

Atypical ska jag se! 

Ja gör d!

 

Alltså. Det ÄR slitsamt att vara ngn slags förälder till barn med speciella behov. Det går ut över äktenskapet också, precis som i serien gick det ung. likadant för mig också. Tungt att påminnas men serien är så mästerligt gjord så att det blir komik emellanåt som ger en viss säkerhetsventil, för mig då.

Link to comment
Dela på andra sajter

Annons
9 minuter sedan, Dark Of Light said:

Ja d e du! Ligg inte så högt i tonart med sången, sänk den lite för bättre kontroll. VARFÖR tänker jag mungiga? Eller sitar? Lite Beatles sådär....

 

Tack! Tonarten ligger fast men får kanske tänka om kring melodin? Blir nog sitarliknande med burgundtonen och lite flanger ☺️
Ja lite Beatles kanske... 

Link to comment
Dela på andra sajter

2 minuter sedan, slejnard said:

Tack! Tonarten ligger fast men får kanske tänka om kring melodin? Blir nog sitarliknande med burgundtonen och lite flanger ☺️
Ja lite Beatles kanske... 

OK, låt det vara som det är så. Melodin är riktigt bra. Bra jobbat, fortsätt så!!!! Tänk på att körer el. dubbningar med stämmor kan funka oxo. BRA SKIT DETTA!!!

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...