Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons

Lite si och så, lång historia för en annan dag. 

Men just nu är det magsjukan från helvetet som tar upp mest av min tid... men det finns dem som har det sämre. 

Själv då CHAE? 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, -k9- säger:

Lite si och så, lång historia för en annan dag. 

Men just nu är det magsjukan från helvetet som tar upp mest av min tid... men det finns dem som har det sämre. 

Själv då CHAE? 

 

Jag har inte magsjuka🙂

Annars rullar allting på som vanligt.

Link to comment
Dela på andra sajter

Sitter och väntar på UPS med. Gillar inte riktigt när företagen man handlar ifrån anlitar just UPS för transporterna. De talar inte om när de ska vara här och om man missar när de är det så drar de fort eller så ställer de bara grejerna på trappen. Den enda tid de givit mig är att paketet ska levereras innan dagens slut. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, -k9- säger:

Sitter och väntar på UPS med. Gillar inte riktigt när företagen man handlar ifrån anlitar just UPS för transporterna. De talar inte om när de ska vara här och om man missar när de är det så drar de fort eller så ställer de bara grejerna på trappen. Den enda tid de givit mig är att paketet ska levereras innan dagens slut. 

 

Hejz å välkonnen tillbaka! ☺️

UPS är ena lata jefflar. Säger att de försökt nå en hemma fast de inte faen gör de det utan man får ge sig ut och hämta sina paket hos någon tobaks hökare. Nåja, 1 i-lands problem antar jag men ändå...

Kpd?

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, Dark Of Light säger:

Hejz å välkonnen tillbaka! ☺️

UPS är ena lata jefflar. Säger att de försökt nå en hemma fast de inte faen gör de det utan man får ge sig ut och hämta sina paket hos någon tobaks hökare. Nåja, 1 i-lands problem antar jag men ändå...

Kpd?

Hej och tack! 

Bara för det så föll alla mina farhågor platt. De var här snabbt och ringde dessutom när de var på väg. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

Jag tror jag skulle ha valt trummorna att spela mer i 6/8 för att lugna ner det nalta.. 

Gitarrsolot har du något riktigt snyggt på gång där.. gillar det. ?

Tänker inte kommentera soundet då jag sitter med mobilen just nu. Men nivåerna känns ganska bra iallafall. 

 

Link to comment
Dela på andra sajter

13 timmar sedan, slejnard säger:

 

Har en snippet som jag gärna vill ha feedback på ljudet om ni kan ge?:

 

Skönt lunk. Låter bra i mina studio lurar men blir väldigt grötigt i mitt gaming-headset. Frågan är hur det låter för dem som bara har "vanlig" lyssning att tillgå.  Är det skivknaster eller kraftig bandmättnad du har med där? Ligger en varm dist och pyr över hela mixen. Den är påtaglig men på ett snyggt sätt.

Blir ett konstigt klickljud vid 45/46 sekunder. Det kommer tillbaks men mindre framtonat senare. 

Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...