Jump to content
Annons

Den allmänna snacktråden 2019 (alias Längstah)


CHAE

Recommended Posts

Annons
På 2019-01-27 på 12:00, slejnard säger:

Sådärja. Då var det färdigbadat! Imorn lämnar vi hotellet 11 lokal tid å hemma ca 23 svensk tid. Haft fantastiska två veckor. Kul å träffa brorsan å! 

5F35DEDC-0C1D-44CB-9294-C24FE26D44F1.jpeg

Vad lik han är dig 😮

På 2019-01-28 på 18:14, CHAE säger:

Fucking Gunde Svahn!😮

* * *

Sådärja! Nu är goofen med att man kunde se Längstah utan att vara inloggad avhjälpt. Faran över! FARAN ÖVER!!

Gôtt 😮

15 timmar sedan, CHAE säger:

@Memph Har du fortfarande klockfetish?

Min är kvar 😮

Link to comment
Dela på andra sajter

4 timmar sedan, Neosus säger:

Mars

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

...på viaplay alltså. 

 

3 timmar sedan, slejnard säger:

De ska jag se. Har också Viaplay. Växlar mellan det o HBO ☺️

Hipsters

Link to comment
Dela på andra sajter

Kan man verkligen acceptera Mariah som artist när hon sjunger live låter det som om hon skriker och hon kommer in i obehagliga lägen av röstskada. Varför kan hon inte hålla det hemligt? Så konsertpengarna är så viktiga för hennes liv? Det saknar huvud att hon ska synas och sjunga live dessutom är det ju bara en tragedi. Det enda jag kan tänka mig för henne är att hålla sig till studion och kanske dags att ta ut silikon tuttarna med för detta handlar om musik och inte mer än så. Audio.

Link to comment
Dela på andra sajter

På 2019-01-29 på 21:49, Memphis säger:

Ja, vem har inte det? 😳

 

 

 

 

 

 

 

Jaa det har jag relativt iallafall 😄

😠

4 timmar sedan, ewroL säger:

Kan man verkligen acceptera Mariah som artist när hon sjunger live låter det som om hon skriker och hon kommer in i obehagliga lägen av röstskada. Varför kan hon inte hålla det hemligt? Så konsertpengarna är så viktiga för hennes liv? Det saknar huvud att hon ska synas och sjunga live dessutom är det ju bara en tragedi. Det enda jag kan tänka mig för henne är att hålla sig till studion och kanske dags att ta ut silikon tuttarna med för detta handlar om musik och inte mer än så. Audio.

 

4 timmar sedan, ewroL säger:

Mariah blev dömd av tidsandan i Hollywood eller modeindustrin där kvinnorna ska likna män och tvärtom, så 1997 började hennes bröstkorg växa så hon bestämde sig för att balansera med stora bröst från plastikdoktorn.

 

 

2 timmar sedan, ewroL säger:

förlåt

Nej🙂

Link to comment
Dela på andra sajter

5 timmar sedan, ewroL säger:

Kan man verkligen acceptera Mariah som artist när hon sjunger live låter det som om hon skriker och hon kommer in i obehagliga lägen av röstskada. Varför kan hon inte hålla det hemligt? Så konsertpengarna är så viktiga för hennes liv? Det saknar huvud att hon ska synas och sjunga live dessutom är det ju bara en tragedi. Det enda jag kan tänka mig för henne är att hålla sig till studion och kanske dags att ta ut silikon tuttarna med för detta handlar om musik och inte mer än så. Audio.

Kan man acceptera definitionen av 'artist'? Där, fixat till frågan.

Link to comment
Dela på andra sajter

6 timmar sedan, slejnard säger:

Paul stanley från kiss har också tappat rösten. Tråkigt! Trodde Maria hade äkta tuttar...inte för att det har med rösten att göra ☺️

... men är hans tuttar äkta? 😳

 

Mariah Carrey.... var det inte hon som snodde låtar från någon..?

Redigerat av Dark Of Light
Link to comment
Dela på andra sajter

Gäst
Detta ämne är nu stängt för fler svar.

×
×
  • Skapa ny...